Vacature Administratief medewerker Huis & Hypotheek Rotterdam - Capelle

Administratief medewerker Huis & Hypotheek Rotterdam - Capelle in Rotterdam


Vacature administratief medewerker Huis & Hypotheek Rotterdam (16-24 uur)

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en heb jij affiniteit met hypotheken? Sta jij graag in contact met klanten en ben jij een administratief talent?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze hypotheekadviseurs helpen de klanten met passend advies en het vinden van een juiste hypotheek. Hierna ga jij aan de slag, je houdt je bezig met het proces vanaf het aanvragen van de hypotheek bij de geldverstrekker tot het passeren van de hypotheek bij de notaris.

Een afwisselende functie waarin je veel contact hebt met zowel particuliere- als zakelijke klanten. Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening en zorgt ervoor dat de hypotheekaanvraag soepel en georganiseerd verloopt.

Wat ga je doen?

· Onderhouden van contacten met de klanten, geldverstrekkers, verzekeraars en notarissen

· Administratie werkzaamheden zoals het opvragen en behandelen van de benodigde documenten

· Nieuwe hypotheekaanvragen in behandeling nemen

· Meedenken en uitvoeren van de lokale marketingactiviteiten

· Beantwoorden van telefoon, inplannen van afspraken, agendabeheer en mailbeheer

Wat verwachten we van jou?

Om deze uitdaging aan te kunnen gaan:

· Tenminste een MBO-opleiding niveau 4 (HBO werk- en denkniveau is een pré

· Ervaring of affiniteit met de hypotheekbranche en de woningmarkt

· Accuraat, nauwkeuring en organisatorisch

· Proactieve werkhouding en initiatiefrijk

· Beschik je over goede contactuele en sociale vaardigheden;

· In het bezit van of bereid zijn tot het behalen van relevante WFT diploma’s

· Beschikbaarheid in overleg

Wat hebben wij te bieden?

· Uiteraard een passend salaris

· Zelfstandig & afwisselend werk

· Goede werk/privé-verhouding

· Centraal gelegen locatie

Wie zijn je nieuwe collega’s?

Huis & Hypotheek Rotterdam-Capelle is samen met HMJ Makelaardij gevestigd aan het Jacob van Campenplein 67 te Rotterdam. Wij zijn een full-service makelaarskantoor waar men terecht kan voor de verkoop van de woning, aankoopbegeleiding, hypotheekadvies, financiële planning en taxaties. Je komt terecht in een actief en klein team met enthousiaste collega’s in een informele werksfeer. Je werkt nauw samen met onze hypotheekadviseurs, maar daarnaast sta je ook in contact met onze makelaars & binnendienst medewerkers.

Enthousiast?

Stuur je CV en motivatie t.a.v. Remco Keijzer naar remco@hmj.nl. Wij kijken uit naar je sollicitatie!

  • Wil je meer weten? Bel ons gerust! 06-40812135


Functie:Administratief medewerker
Startdatum:08-06-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:0 – 0
Uren per week:16 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Administratief medewerker Huis & Hypotheek Rotterdam – Capelle HMJ Makelaardij | Huis & Hypotheek Rotterdam Capelle 08-06-2024

Bekijk ook andere vacatures