Vacature ALL-Round Receptionist(e)

ALL-Round Receptionist(e) in Rotterdam


Als all-round Receptionist(e) heb je een veelzijdige functie met heel wat verantwoordelijkheden. Je initieert en verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden, om het kantoor soepel en efficiënt te laten lopen. Je zorgt ervoor dat de werkvloer, in de breedste zin van het woord, optimaal presteert en het team zo efficiënt mogelijk kan functioneren.
Hoe ziet jou takenpakket eruit?
• Ontvangst van gasten
• Afhandelen van inkomende - en uitgaande correspondentie (e-mail, telefoon, post)
• Facilitaire zaken zoals het regelen van lunch, bestellen van bloemen, voorraadbeheer van kantoorartikelen etc
• Ondersteunen met het organiseren van vergaderingen en evenementen op het hoofdkantoor maar ook op externe locaties
• Uitvoeren van lichte administratieve en operationele taken
• Collega's ondersteunen met het boeken van (internationale) reizen
• Verzorgen van (vaak vertrouwelijke) correspondentie; mededelingen, e-mail berichten e.d. volgens summiere aanwijzingen
• Ad hoc vragen van het leadership team waar nodig.

Maak het verschil

We zoeken een gepassioneerde all-round Receptioniste die zich betrokken voelt en ervoor zorgt dat mensen zich welkom voelen. Je bent oplossingsgericht en zet je graag die extra stap. Verder herken je je zelf in het volgende:
• Je beschikt minimal over een MBO+ werk- en denk niveau
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
• Je hebt goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels (zowel schriftelijk als verbaal).
• Je bent proactief, representatief, zelfstandig, gemotiveerd en flexibel
• Je weet om te gaan met vertrouwelijke informatie
• Uitstekende kennis van MS Office

Wat bieden wij?

• Werken bij een succesvolle, internationale en snelgroeiende organisatie
• 7 maanden contract met de intentie tot verlenging
• Salarisindicatie: € 2700 tot € 3000 bruto per maand op basis van een fulltime contract in lijn met je kennis en ervaring
• Parttime functie van 20 - 24 uur per week, idealiter verdeeld over 4 werkdagen (maandag tot en met donderdag)
• Reiskosten vergoeding van 0.23 per KM of OV vergoeding (2e klas)
• Deelname aan pensioenregeling
• Collectiviteitskorting op je zorgverzekering
• Laptop en mobiele telefoon
• 28 vakantiedagen
Het selectie proces bestaat uit 2 interviews. Vragen? Neem gerust contact op met onze Talent Acquisition Specialist

Rana Pasparaki

"Onze focus op innovatie daagt je vanaf de eerste dag uit om het beste uit jezelf te halen."



Functie:all-round receptionist
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2700 – 3000
Uren per week:20 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fagron via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures poortugaal
  2. ALL-Round Receptionist(e) Fagron 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures