Vacature Arbo Coördinator Preventiemedewerker

Arbo Coördinator Preventiemedewerker in Poortugaal

Arbo coördinator/Preventiemedewerker

  • 36 uren per week
  • Ondersteunende diensten
  • Poortugaal

Geïnteresseerd in deze vacature?

Arbo coördinator/Preventiemedewerker

Als Arbo coördinator/preventiemedewerker draag je bij aan een veilige en gezonde werkplek, waar medewerkers vitaal en met plezier hun werk kunnen doen. Samen met de verzuimspecialisten, collega's HR en preventiemedewerker, werk je aan een gezond en vitaal HR-beleid.

Je bent medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en up-to-date houden van het arbobeleid en het opstellen van procedures, instructies en protocollen.
Je bereidt het Arbojaarplan voor en draagt zorg voor het opstellen van het Arbojaarverslag. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan diverse stakeholders binnen de organisatie, zoals management en Ondernemingsraad. Daarnaast werk je nauw samen met de directies en teammanagers inzake de genomen en de te nemen maatregelen, gericht op een zo goed mogelijk arbeidsomstandighedenbeleid. Daarbij maken we ook gebruik van nieuwe vormen van Medewerker Tevredenheids Onderzoeken. Je werkt samen met de collega's van Kwaliteit & Veiligheid en je participeert in de VIM commissie bij de bespreking van incidenten. Daarnaast onderzoek je (bijna) ongevallen binnen de organisatie en geef je advies ter voorkoming van ongevallen in de organisatie.

Naast de adviserende en initiërende rol, draag je ook zorg voor de voortgang en rapportage van de RI&E en bewaak je de voortgang van het plan van aanpak. Je treedt op als aanspreekpunt en intermediair tussen eigen organisatie en extern deskundigen en je verzorgt werkplekonderzoeken.

Tenslotte geef je ook voorlichting, instructie en scholing op het gebied van arbeidsomstandigheden en vitaliteit en dien je als vraagbaak op het gebied van arbeidsomstandigheden. Je maakt deel uit van de afdeling HR en werkt onder meer nauw samen met de verzuimspecialisten om te komen tot een gezond en vitaal HR-beleid.

Wat breng je mee?

Naast een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van arbeidsomstandigheden heb je aantoonbare actuele kennis van de Arbowet- en regelgeving. Je hebt voldoende relevante werkervaring (>3 jaar) in een vergelijkbare functie bij voorkeur binnen een ggz-instelling. Je kunt zelfstandig werken binnen de kaders van het arbeidsomstandighedenbeleid en de Arbowetgeving. Je neemt initiatief, je kunt prioriteiten stellen en je werkt resultaatgericht. Je bent in staat uiteenlopende in- en externe contacten en samenwerkingsrelaties op diverse niveaus te leggen en te onderhouden. Daarnaast heb je een sterk analytisch en empathisch vermogen en beschik je over goede communicatieve vaardigheden.

Wij bieden jou?

Naast een interessante baan van 28 tot 36 uur per week in een uitdagende werkomgeving, bieden wij een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling. Arbeidsvoorwaarden zijn volgens cao GGZ. Inschaling is mede afhankelijk van opleiding en werkervaring, hiernaast krijg je 8% vakantiegeld en een 13e maand. Ook bouw je pensioen op bij ons fonds en bieden wij een tegemoetkoming in reiskosten voor woon- werkverkeer. Daarnaast zijn er meerdere aantrekkelijke regelingen zoals een fietsregeling. Om ervoor te zorgen dat jouw kennis optimaal blijft krijg je de mogelijkheid tot het volgen van cursussen en opleidingen.

Samen maken we Fivoor. Met onze cliënten, onze partners, onze omgeving en elkaar. Bij ons staat de goede samenwerkingsrelatie met collega's en patiënten centraal. De lijnen zijn kort en we leveren maatwerk voor onze patiënten. Fivoor prikkelt jou om out of the box te denken en met hart en ziel samen te werken aan perspectief voor iedereen. Wil jij in een uniek werkveld de zorg aan gaan? Dan is Fivoor dé plek voor jou.

Interesse en informatie

Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met () via het telefoonnummer of Debby Stassen (verzuimspecialist) via .

Voor alle functies binnen Fivoor is een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) of Verklaring Omtrent het Gedrag politiegegevens (VOG P) vereist. Fivoor vergoedt de kosten voor de aanvraag van een VOG.



Functie:arbo coördinator preventiemedewerker
Startdatum:14-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fivoor via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures poortugaal
  2. Arbo Coördinator Preventiemedewerker Fivoor 14-04-2024

Bekijk ook andere vacatures