Vacature Assistant Account Manager Projects and Chartering

Assistant Account Manager Projects and Chartering in Rhoon

Assistant Account Manager Projects and Chartering

Dienstverband: Fulltime (40 uur)

Werkniveau: MBO

Lijkt het jou gaaf om bezig te zijn met verschillende projecten? In de rol van Assistant Account Manager Projects and Chartering ben je bezig met de coördinatie van projectlading, zeevracht en wegtransporten en de daarbij behorende documentatie en administratie. Je werkt dagelijks samen met 6 collega's om elk project tot een succes te maken. Door een geolied samenspel met rederijen en vervoerders creëer jij als Assistant Account Manager Projects and Chartering de perfecte serviceverlening voor haar klanten. Kwaliteit en klantgerichtheid staan zeer hoog in het vaandel. Zie jij jezelf wel werken in een groeiende en ambitieuze organisatie waar jij de ruimte krijgt om eigen initiatieven te ontplooien? Lees dan snel verder.

Wat ga je bij ons doen als Assistant Account Manager Projects and Chartering?

• Afwikkeling van projectlading, zeevracht en wegtransporten en de daarbij behorende documentatie en administratie;

• Dagelijks contact onderhouden met klanten en dienstverleners binnen zowel nationaal als internationaal speelveld;

• Financieel afhandelen van de dossiers (facturatie);

• Opstellen van offertes voor project gerelateerde verschepingen;

• Het up-to-date houden van de klantprofielen;

Wat vragen wij van jou als Assistant Account Manager Projects and Chartering?

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die beschikt over aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie. Je houdt ervan om gericht en hard (zelfstandig) te werken. Je bent initiatiefrijk en flexibel en maakt je werkzaamheden snel eigen. Verder beschik je over een:

• Afgeronde MBO-niveau 4 en een expediteurs-gerelateerde opleiding is een pré;

• Resultaat- en klantgerichtheid is een grote must;

• 2-3 jaar relevante werkervaring in de logistieke sector;

• Uitstekend uithoudings- en doorzettingsvermogen;

• Een nauwkeurige houding bij het verwerken van documenten;

• Goede communicatieve en contactuele eigenschappen;

• Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Nu wil je natuurlijk ook weten wat wij bieden?

• Een vitale werkomgeving;

• Eigen bedrijfsfitness met personal trainers;

• Elke dag een gezonde en lekkere lunch;

• Gratificatie bij goede bedrijfsresultaten en op basis van functioneren;

• Ontzettend gezellige en sportieve collega's;

• Elke week een vrijdagmiddagborrel;

Bij Jordex wordt jouw inzet écht gezien en gewaardeerd! Wij zijn een jong en dynamisch familiebedrijf met oog voor de medewerkers en hun ontwikkeling.

Jordex

Ambachtsweg 6
3161 GL Rhoon
Nederland


Functie:assistant account manager project
Startdatum:28-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Jordex Shipping & Forwarding via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Assistant Account Manager Projects and Chartering Jordex Shipping & Forwarding 28-01-2024

Bekijk ook andere vacatures