Binnen deze functie werken je bij een bedrijf die zich richt op geld- en waardeservices bergen. Je wordt mede met de manager verantwoordelijk voor de customer service. Het betreft een operationele rol waarbij je de manager ondersteund in procesverbetering.
Omschrijving
Het Customer Service (CS) team is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, beheert klant- en contractadministratie en CRM-gegevens, en werkt nauw samen met banken voor de onboarding van nieuwe klanten. Daarnaast fungeert CS als servicedesk. Het team maakt gebruik van een ERP-pakket, een workflow-tool en diverse andere systemen.
Als assistent-manager neem je de verantwoordelijkheid voor specifieke processen binnen CS en speel je een cruciale rol in de implementatie van verbeteringen en nieuwe systemen en procedures. Je zorgt voor 100% accurate dataregistratie en validatie, begeleidt en controleert datainvoer en -wijzigingen, en zet processen op in de workflow-tool. Samenwerken met ons Duitse zusterbedrijf om processen te harmoniseren en regelmatig contact onderhouden, is een essentieel onderdeel van je takenpakket.
Functie: | Assistant manager Customer service, Verantwoordelijk klant contact en proces bij deze organisatie |
Startdatum: | 22-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3000 – 4500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.