Vacature Commercieel Medewerker Binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst in Rotterdam

Enveloppen online kopen?

    • Panorama enveloppen
      • Enveloppen met Japanse sluiting en panoramavenster

Commercieel medewerker binnendienst (32-40 uur)

Lijkt het je leuk om te werken bij een moderne E-Commerce groothandel / drukkerij in de verpakkingsbranche? Dan is deze baan perfect voor jou!

Wie zijn wij?

Je gaat aan de slag op de afdeling verkoop bij Koro PackVision B.V., een groothandel in verpakkingsmaterialen. Onder de vlag Koro PackVision vallen 19 Europese webshops waaronder www.enveloppenland.nl. Wij hebben ons gespecialiseerd in verzendverpakkingen en bijzondere enveloppen. Onze oorsprong ligt in de grafische sector en wij zijn dus ook helemaal thuis in speciaal geproduceerde en/of bedrukte producten. Onze klanten zijn zeer divers, denk aan de grotere webwinkels, reclamebureaus, industriële bedrijven, drukkerijen maar ook particulieren en kleinere winkels bestellen hun producten bij ons.

Wij hebben een warehouse en drukkerij op locatie en kunnen onze producten intern vormgeven, bedrukken en personaliseren. Naast verkoop, logistiek en finance hebben wij ook onze eigen studio en online marketing afdeling. Wij werken met zo'n 45 mensen op onze locatie in Rotterdam. Vanuit hier beleveren wij alle landen van Europa via onze webshops. Op onze verkoop afdeling spreken we dus ook allerlei talen en zijn wij als creatief en enthousiast team dagelijks bezig om ons internationaal steeds beter op de kaart te zetten.

Wie zoeken wij?

Om de groei van de Nederlandse en Belgische markt verder te kunnen ontwikkelen zoeken wij een enthousiaste collega voor deze functie. Jij hebt per email en telefoon contact met bestaande en nieuwe klanten. Je beantwoordt hun vragen, helpt hen met het maken van de juiste keuzes op onze website en stelt offertes op. Je komt dagelijks in contact met o.a. inkopers, marketeers, grafisch vormgevers en werkt met hen samen om een goed product te kunnen leveren. Je begeleidt de orders die speciale aandacht nodig hebben en hebt hierbij ook contact met onze leveranciers, vervoerders en collega's van alle afdelingen van ons bedrijf. Kortom, wij zoeken een communicatief sterke collega die het leuk vindt om een afwisselende functie te bekleden en een vast aanspreekpunt wilt zijn voor onze klanten.

Wat zijn je taken?

  • Je behandelt de binnenkomende vraagstukken (per mail en telefonisch).
  • Je helpt klanten bij het plaatsen van orders via onze webshop.
  • Je werkt offerte aanvragen uit voor speciale producten en projecten.
  • Je begeleidt de projecten vanaf aanvraag tot en met de uiteindelijke aflevering.
  • Je schakelt met alle afdelingen binnen het bedrijf en met toeleveranciers.
  • Je ondersteunt de marketingafdeling bij het bedenken van verkoopacties.
  • Je ondersteunt op administratief gebied zoals bijv. het opstellen van facturen en creditnota's.
  • Je bent primair verantwoordelijk voor de Nederlandse en Belgische markt (Enveloppenland.nl en Enveloppenland.be).
  • Waar mogelijk ondersteun je jouw collega's van de andere webshops.

Wat vragen wij van jou?

  • MBO4 / HBO werk- en denkniveau of ervaring in een soortgelijke functie.
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Basiskennis van de Engelse taal.
  • Beheersing van een andere taal kan een pre zijn.
  • Hands-on mentaliteit.
  • Beschikbaar om 4 of 5 dagen per week (32 - 40 uur) op kantoor te werken.
  • Goede communicatieve, commerciële en dienstverlenende eigenschappen.
  • Resultaatgerichte eigenschappen en in staat te kunnen multitasken.
  • Enthousiasme!

Wij bieden jou:

  • een super uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid;
  • een training waarin je alle activiteiten van het bedrijf leert kennen;
  • een uitstekend salaris waarin je kunt doorgroeien (€ 2.500,- tot € 3.000,- o.b.v. een fulltime dienstverband, afhankelijk van opleiding, achtergrond en werkervaring);
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • aantrekkelijke pensioenregeling;
  • 8% vakantiegeld;
  • reiskostenvergoeding (afhankelijk van de woon-werkafstand);
  • opleidingsmogelijkheden;
  • een uitzicht op een vast dienstverband;
  • een informele en gezellige werkomgeving met leuke en gedreven collega's;
  • geregeld een vrijdagmiddagborrel en bedrijfsuitjes!

Geïnteresseerd ?

Ben je enthousiast en wil je graag bij ons aan de slag? Reageer dan snel! Stuur je CV én motivatiebrief naar

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met )



Functie:commercieel medewerker binnendienst
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3000
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Floormanager De Mandemakers Groep 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures