Vacature Commercieel medewerker binnendienst

Commercieel medewerker binnendienst in Schiedam

Functieomschrijving

Voor een opdrachtgever in Schiedam zijn wij op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst / sales support medewerker voor 16 tot 24 uur per week. Wanneer je directe collega met vakantie is wordt er wel verwacht dat je fulltime kan werken. Dit zal gaan om 3 of 4 weken over het gehele jaar.

wat bieden wij jou
  • Hybride werken
  • Parttime voor 16 tot 24 uur per week
  • Informele sfeer
  • Veel ruimte voor zelfstandigheid
  • Mogelijkheid op een contract bij de opdrachtgever
wie ben jij

Ben jij te omschrijven als iemand die zelfverzekerd is, recht door zee en een echte aanpakker?!

Ze verwachten dat iemand kritisch naar processen en meedenkt over procesoptimalisatie. Verder verwacht de opdrachtgever dat jij:

  • een administratieve opleiding hebt gevolgd
  • beschikt over HBO-denkniveau
  • commercieel inzicht hebt
  • zelfstandig en probleemoplossend kan werken
  • goede sociale en communicatieve eigenschappen hebt
  • de moderne Nederlandse en Engelse taal beheerst
  • kennis hebt van Duitse taal hebt, dit is een pré.
wat ga je doen

Als medewerker Sales Support / Commercieel medewerker binnendienst zorg je voor de invoer van inkoop- en verkooporders en de logistieke en administratieve afhandeling. Tevens onderhoudt jij per e-mail en telefonisch

contact met klanten, leverancier en medewerkers van het magazijn. Ook houd jij de voorraad bij en doet in overleg met de directie de inkoop. Verder bestaan de werkzaamheden uit;

  • Het bijhouden van inkoop- en verkooporders in het systeem
  • Het doen van aanbiedingen en het accepteren van orders
  • Contact met klanten, leveranciers en logistiek
  • Bijhouden van de voorraad en het plaatsen van bestellingen bij leveranciers
  • Telefoonbeantwoording in diverse talen
  • Ondersteunende werkzaamheden voor de verkopers
waar ga je werken

De opdrachtgever is een internationaal opererende organisatie, gericht op de ontwikkeling, verkoop en marketing van veilige en speciale additieven. Ze verzorgen een gediversifieerd programma van veilige toevoegingsmiddelen, diensten en hygiënemiddelen voor de agrarische industrie.

  • Hun ambitie is om zo dicht mogelijk bij de klant te staan door middel van een persoonlijke aanpak waarbij zij hun klanten graag informeren, inspireren en enthousiasmeren.
sollicitatie

Klinkt dit als jouw ideale functie? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:commercieel binnendienst medewerker verzekeringen
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3100 – 3100
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via dorien.van.ganzewinkel@nl.randstad.com of 06-53727921. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures poortugaal
  2. Commercieel medewerker binnendienst Randstad 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures