Vacature Coördinator Servicecentrum

Coördinator Servicecentrum in Oud-Beijerland

Coördinator Servicecentrum

Luisteren, analyseren, plannen, implementeren, vastleggen, serviceverlening … DE eigenschappen die van pas komen voor de Coördinator Servicecentrum!

  • Op meerdere Zorgwaard-locaties
  • 32-36 uur/week

Wat bieden wij

  • Contract voor 32- 36 uur per week;
  • Uitstekende opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke groei;
  • Werken in een fijne omgeving op onze locatie in Oud-Beijerland met een gezellige sfeer;
  • Arbeidsvoorwaarden volgens cao VVT - FWG 55;
  • Vaste eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Regeling voor sporten, pc/tablet en fiets;
  • Vitaliteitscoach;
  • Budgetcoach;
  • Thuiswerkregeling;
  • Zorgwaard Pluspas voor kortingen;
  • Mantelzorgvriendelijke werktijden.

Wat neem je mee

  • minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • kennis van en affiniteit met ICT processen en ouderenzorg is een grote pré;
  • zet de medewerkers Servicecentrum in hun kracht bij het oplossen van de problemen en vragen van medewerkers;
  • hanteert incident- en problemmanagement ter verbetering van de processen
  • Maakt en volgt afspraken met leveranciers op ter verbetering van de samenwerking;
  • Zorgt voor interne communicatie bij calamiteiten en het up to date houden van het management.

Zorgwaard zoekt een Coördinator Servicecentrum voor het groeiende Servicecentrum. De Coördinator Servicecentrum werkt nauw samen met de mede coördinatoren van ICT, Zorgdomotica, Innovatie en Gebouw & Beheer.

Het motto van het Servicecentrum is : Alles voor een glimlach!
Met jouw enthousiasme zorg je ervoor dat de medewerkers van de 1 e lijns support op ICT en Facilitair gebied, de werkplekmedewerker, de medewerkers van het callcenter, de applicatiebeheerders, de projectmedewerkers en de Digistuuds de juiste tools in handen hebben om onze zorgmedewerkers zo efficiënt mogelijk te kunnen helpen met hun vragen en problemen.
Ondertussen ben je bezig met het borgen van de interne processen, het monitoren van de naleving van de samenwerkingsafspraken met leveranciers en het maken van analyses t.b.v. rapportage naar het management.

In deze functie:

  • coördineer je de werkzaamheden en ben je 1 e aanspreekpersoon van een tiental medewerkers op het Servicecentrum ;
  • zorg je dat onze leveranciers hun serviceverlenings- en prijsafspraken nakomen;
  • monitor je de afhandelingssnelheid, pas je problem- en incident management toe;
  • implementeer, borg en monitor je processen;
  • coördineer je samen met de mede coördinatoren projecten;
  • verzorg je de communicatie op ICT en Facilitair vlak;

Zorgwaard is er trots op dat we in zelforganiserende teams werken. Alle teams zijn kleinschalig en ieder team bepaalt zelf hoe de zorg voor de cliënten het beste tot zijn recht
komt. We werken vanuit de gedachte dat we de zorg willen geven die wij graag voor één van onze dierbaren willen krijgen. Met zelforganisatie zetten we als collega's de schouders eronder en krijgen we veel voor elkaar. Samenwerken is daarbij onmisbaar én maakt het werk leuk.

Bij Zorgwaard is er veel ruimte voor eigen inbreng en je blijft altijd up-to-date. Via onze afdeling Opleiding & Ontwikkeling kun je bijvoorbeeld interessante (online) trainingen en workshops volgen. En, als je het leuk vindt, dan krijg je volop gelegenheid om Zorgwaard te vertegenwoordigen bij externe overleggen, commissies en netwerken. Bovendien hebben we zo veel verschillende (zorg)disciplines in huis, dat er veel afwisseling en persoonlijke groei mogelijk is.

Bovendien geldt, wat je ook doet bij Zorgwaard: je gaat altijd met een goed gevoel naar huis, want werken bij Zorgwaard betekent veel waardering voor je inzet, van zowel cliënten als je collega's. Wij zijn namelijk niet alleen zorgzaam voor de cliënten, maar ook voor elkaar. Je doet ertoe bij Zorgwaard!

Zorgwaard heeft prettige omstandigheden voor zowel cliënt als medewerker. Met tien moderne locaties is het mogelijk dat iedere cliënt, met welke zorgvraag ook, zo dicht mogelijk in zijn of haar vertrouwde omgeving terecht kan voor deskundige zorg en ondersteuning.

De Zorgwaard-locaties zijn van alle moderne faciliteiten voorzien en bieden cliënten én medewerkers een aangename plek om te verblijven. We werken met moderne software voor het registreren van cliëntgegevens, we gebruiken daarbij iPads en er zijn hypermoderne liftsystemen om het tillen makkelijk te maken. Op locatie Rembrandt is er ook een nieuw therapiebad met verstelbare bodem.

Wie is Zorgwaard?

Zorgwaard is een protestants-christelijke organisatie en werkt voor met name ouderen in de Hoeksche Waard die hulp of ondersteuning nodig hebben op het gebied van wonen, welzijn en zorg.

Functie:coördinator servicecentrum
Startdatum:12-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Zorgwaard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Coördinator Servicecentrum Zorgwaard 12-01-2024

Bekijk ook andere vacatures