Vacature Customer Service Logistiek

Customer Service Logistiek in Heinenoord

Functieomschrijving

Als logistiek en administratief medewerker ben jij hét aanspreekpunt van de klanten!

Je komt te werken bij een warehouse in Heinenoord.

Het is een fulltimebaan (32-40 uur) met uitzicht op een vast dienstverband.

wat bieden wij jou
  • Goed salaris, afhankelijk van kennis en ervaring
  • Uitzicht op vaste baan!
  • Hoeksche Waard: Heinenoord
  • Meegroeien met bedrijf!
  • Fulltime 32-40 uur
  • Dynamisch team in fulfilment
wie ben jij

Heb jij affiniteit met de logistieke sector en schrikt klantcontact jou zeker niet af? Dan ben jij de administratieve medewerker die wij zoeken! Je bent klantvriendelijk, proactief en servicegericht. Je kan je snel aanpassen aan de situatie.

Profiel

  • MBO-4 of HBO diploma, bij voorkeur richting de logistiek of transport;
  • Enige relevante werkervaring (1-5 jaar) is een must, in de e-commerce of retail is een pré;
  • Het hebben van kennis of ervaring met douane en fiscale documenten is een pré;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
wat ga je doen

Als logistiek en administratief medewerker ben jij hét aanspreekpunt van de klanten. Je helpt de klanten met belangrijke vragen en denkt mee over passende oplossingen voor vragen. Daarnaast beheers je het dossier van de klant van A tot Z, inclusief de financiële afhandeling.

Werkzaamheden:

  • Het onderhouden van de klantrelaties;
  • Het verwerken van klantorders en het in orde maken van transportdocumenten;
  • Het beantwoorden van vragen met betrekking tot de in-, op- en uitslag van goederen;
  • Bijdragen aan de algemene administratieve ondersteuning.
waar ga je werken

Je komt te werken bij een logistieke dienstverlener op het gebied van fijnmazige warehousing en distributie naar retail en e-commerce. Het kantoor en warehouse is gevestigd in Heinenoord.

sollicitatie

Wil jij ook deel uitmaken van een dynamisch team en vooral meegroeien in een enthousiast bedrijf? Dan willen wij graag kennis met je maken! Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een onderdeel van de selectie procedure. Solliciteer via de button of bel ons voor meer informatie T 0186-606630, ook voor whatsApp.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Customer Service Logistiek Randstad 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures