Vacature Customer service medewerker | tot €2.800,00

Customer service medewerker | tot €2.800,00 in Hoogvliet Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een bekend begrip in Rotterdam. Ze distribueren voornamelijk diverse producten in Europa middels zeevracht, luchtvracht, opslag en/of fysieke distributie. Een maatwerkoplossing voor ieder aspect in de logistieke keten. Voor kleine zendingen, maar bijvoorbeeld ook voor multimodale en internationale trajecten.

Functieomschrijving

Als customer service medewerker bij onze logistieke opdrachtgever ben jij dé drijvende kracht achter het ondersteunen, uitvoeren en verwerken van klantorders. Dit gaat je gemakkelijk af omdat jij zeer ervaren bent met Excel en Outlook waardoor alle klantorders altijd netjes verwerkt zijn. Daarnaast bereid jij bepaalde transportdocumenten voor en beantwoord je vragen van klanten die vaak te maken hebben met hun transportorders. Je vraagt de kentekens van de vervoerders op en geeft deze door aan de betreffende partij. Je maakt boekingen en boekt tijdsloten in. Tot slot draag jij je steentje bij aan de algemene administratie waarbij je jouw collega’s ondersteunt waar nodig.

De functie van customer service medewerker is in de dagdienst en zal worden uitgevoerd op de locatie in Hoogvliet.

Functie-eisen

Om in aanmerking te komen zou het fijn zijn als je onderstaande eisen af kunt tikken:

  • Je beschikt over een mbo-4 diploma in de richting van logistiek en/of transport;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engels taal zowel schriftelijk als mondeling;
  • Je hebt een klantgerichte instelling. Je hebt immers dagelijks contact met klanten en vervoerders en wil een zo klantvriendelijk mogelijke service bieden;
  • Je bent nauwkeurig en accuraat;
  • Je bent in staat om bij de opdrachtgever te komen dus bij voorkeur woon je in (de buurt van) Rotterdam.
  • Het is een pré als je kennis hebt van douaneformaliteiten én als je al enige werkervaring hebt;
Arbeidsvoorwaarden

Voordat je aan de slag gaat wil je natuurlijk weten wat je daarvoor terug krijgt, toch? Dat is in ieder geval het volgende;

  • Een bruto maandsalaris van €2.400,00 á €2.800,00 o.b.v. ervaring;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per km;
  • 8% vakantiegeld; uitbetaald in mei of bij einde dienstverband;
  • 24 vakantiedagen o.b.v. fulltime werk;
  • Vast werk in de vorm van een fulltime functie (40 uur per week);
  • Je krijgt de mogelijkheid om vast in dienst te treden bij de opdrachtgever na gebleken geschiktheid;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via de opdrachtgever;
  • Je komt te werken bij een groot bekend bedrijf in de omgeving van Rotterdam;
  • Het team waarin je komt te werken is een gezellig en hardwerkend team met een informele werksfeer.

Klinkt goed, vind je niet? Lees dan snel verder om te kijken of je in het functieprofiel past! 



Functie:customer service medewerker export
Startdatum:01-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2400 – 2800
Uren per week:36 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Leerkracht Bovenbouw Koninklijke Auris Groep 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures