Vacature Financieel-administratief medewerker

Financieel-administratief medewerker in Oud-Beijerland

Functieomschrijving

Heb jij enige ervaring met het boeken van banken? En beheers je de basiskennis van de Duitse taal?

Dan is deze financieel-administratieve functie misschien iets voor jou!

Bij een online specialist in autobanden, hebben we ruimte voor een nieuwe collega op de financiële afdeling. Deze financieel-administratieve functie is voor 32 uur per week. Je start op uitzendbasis en als het van beide kanten bevalt, is er uitzicht op een vaste baan! Je werklocatie is Oud-Beijerland

wat bieden wij jou
  • Ongeveer € 3000,- bpm (40 uur) afh. van ervaring
  • Tijdelijk met uitzicht op een vaste baan!
  • Hoeksche Waard: Oud-Beijerland
  • 32 uur per week
  • dynamische omgeving binnen een groeiende webshop
wie ben jij

Als Financieel Administratief Medewerk(st)er ben je collegiaal en gedreven. Je werkt samen met het financiële team en andere afdelingen. Samen zorg je ervoor dat de financiële processen soepel verlopen. Deze functie vereist zorgvuldigheid, organisatievaardigheden en communicatieve bekwaamheid. Je weet als geen ander prioriteiten te stellen.

Wij vragen:

  • Financiële opleiding en/of financieel-adminstratieve werkervaring
  • Ervaring met boeken van banken
  • Ervaring binnen een webshop is een pré
  • Basiskennis van de Duitse taal in woord en geschrift
wat ga je doen

Als Financieel Administratief Medewerk(st)er verzorg je de financiële transacties. Je houdt de financieel administratieve gegevens nauwkeurig bij.

Jouw taken:

  • Verwerken van financiële transacties, facturatie en betalingen
  • Bijhouden van financiële-administratie en controleren van gegevens op juistheid
  • Ondersteuning bieden bij maandafsluitingen en financiële rapportages
  • Communiceren met klanten en leveranciers over financiële zaken
waar ga je werken

Dé online specialist in autobanden! Actief in 20 Europese landen en door onze sterke groei zullen hier de komende tijd meer landen aan worden toegevoegd.

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiende webshop
  • De mogelijkheid om je financiële en administratieve vaardigheden te ontwikkelen en uit te breiden
  • Een collegiale en ondersteunende werkcultuur
  • Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
sollicitatie

Interesse in deze baan? Leuk! Solliciteer dan via de button of neem telefonisch contact met ons op. We gaan het gesprek met je aan en bespreken meteen of dit de juiste baan is voor jou! Heb je nog vragen, bel ons dan op 0186 60 66 30 of stuur ons een WhatsApp bericht op datzelfde nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:19-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via randstad.hoekschewaard@nl.randstad.com of 0186 60 66 30. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Financieel-administratief medewerker Randstad 19-02-2024

Bekijk ook andere vacatures