Vacature HEY Servicedesk Developer

HEY Servicedesk Developer in Rotterdam

Hey Servicedesk Developer!

  • €3.500 - €4.500 salaris (aan de hand van ons functie- en salarishuis)

  • 24 vrije dagen per jaar + vrij op je verjaardag
  • Locatie: Hartje Rotterdam
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar

Klaar voor de uitdaging?

Ben jij een (Azure) .NET developer op zoek naar een nieuwe uitdaging? Werk je graag in de backend of fullstack en geniet je van afwisseling in je projecten voor verschillende opdrachtgevers? En wil je bovendien deel uitmaken van het meest gezellige serviceteam van de regio? Lees dan verder!

Jouw rol als Servicedesk Developer

Als Servicedesk Developer maak je deel uit van ons Servicedeskteam, dat bestaat uit Servicedesk Developers en de Service Manager. Samen ondersteunen en onderhouden jullie de maatwerkapplicaties en platforms die door onze development teams zijn opgeleverd. Je beantwoordt gebruikersvragen en lost storingen en incidenten op, waarbij je verantwoordelijk bent voor het behalen van onze service levels. Hiervoor duik je regelmatig de code in om bugs te doorgronden en op te lossen.

Jouw belangrijkste KPI is klanttevredenheid. Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten heb je misschien wel de grootste invloed op een positieve klantervaring. Dat weegt zwaarder dan welk service level dan ook!

Stel gerust je vraag! Je kunt mij altijd even mailen of bellen

Stuur mij een mailZullen we even bellen?

Vincent de Jong CEO bij W3S Digital

Hier ga je werken

Bij W3S Digital bouwen, implementeren en onderhouden we al meer dan 25 jaar unieke digitale oplossingen. Met een team van bijna 40 collega's creëren we webapplicaties, apps en software. We combineren complexe, bedrijfskritische functionaliteiten aan de achterkant met een optimale gebruikservaring aan de voorkant.


Ons kantoor is ruim opgezet met open, maar rustige afdelingen waar teams prettig samenwerken. We hebben een grote professionele keuken waar we samen lunchen en kunnen genieten van zorgvuldig uitgekozen koffie en thee. Regelmatig organiseren we activiteiten zoals vakinhoudelijke Labdays en onze inmiddels legendarische eindejaarsgamedag. Daarnaast organiseren collega's onderling karaokeavonden, DnD sessies en meer. Voor de ultieme verbinding ben je altijd welkom voor een lekkere wandeling met de directiehond.

Hoe ziet jouw doorsnee dag eruit?

Je begint de dag met een kop koffie of thee en neemt deel aan de (online) Daily van het Servicedeskteam, waar jullie de openstaande tickets bespreken. Onder leiding van de Service Manager bepalen jullie samen de prioriteiten en verdelen de taken. Samen met je team ben je telefonisch bereikbaar voor klanten.

Na de Daily duik je in de aan jou toegewezen tickets. Een van de tickets blijkt best complex. Je overlegt met het development team voor advies en komt tot een passende oplossing. Je stemt met je klant af dat je dit in de middag naar productie uitrolt en brengt het Servicedesk team op de hoogte dat je even niet beschikbaar bent.

Aan het eind van je werkdag werk je jouw tickets bij, zo maak je onze klanten blij!

Hoe maak jij W3S Digital beter?

  • Je wordt blij van het oplossen van problemen voor onze klanten (zij worden in ieder geval blij van jou!))
  • Je hebt oog voor detail en een sterk probleemoplossend vermogen
  • Je kunt goed tegen een stootje en brengt een flinke dosis humor mee
  • Je kunt goed overzicht bewaren en prioriteiten stellen
  • Je hebt een HBO werk-/denkniveau en tenminste 3 jaar ervaring met ontwikkelen in het .NET framework
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar
  • Engels sprekende kandidaten die in Nederland wonen zijn ook van harte welkom!

Hoe maken wij jouw werk nog leuker?

  • Het onderhouden van leuke en soms zeer uitdagende applicaties voor klanten zoals Mediq, de Rijksoverheid, Psyned, Erasmus Medisch Centrum, Sovereign Speed en vele anderen
  • Een prettige, gezellige werkplek in ons kantoor in het centrum van Rotterdam
  • Een goed salaris met een duidelijk groeipad volgens ons functie- en salarishuis. Overuren worden uitbetaald
  • 24 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), 8% vakantiegeld per jaar en vrij op je verjaardag
  • Flexibele werktijden (tussen 7 en 19 uur) en de mogelijkheid om een deel van je werkweek vanuit huis te werken
  • Reiskostenvergoeding voor de dagen dat je op kantoor werkt en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt
  • Goed gereedschap: een laptop van de zaak en up-to-date tooling
  • Een persoonlijk opleidingsbudget voor interessante trainingen en cursussen
  • Attente collega's met gevoel voor humor
  • We vieren graag een feestje - elk kwartaal vieren we onze successen samen, organiseren leuke uitjes en sluiten het jaar af met onze beroemde gamedag

Reisafstand naar je nieuwe baan?

Wil je weten hoe ver je moet lopen, fietsen, rijden of met het ov moet naar je werk? Bereken hieronder je reistijd!

Zullen we kennismaken?

Ben je enthousiast geworden en vind jij het ontzettend leuk om onze service naar een hoger niveau te tillen? Reageer dan snel op deze vacature!

Vincent de Jong CEO bij W3S Digital

Word jij onze Servicedesk Developer? Of bekijk meer over onze cultuur en hoe het sollicitatieproces eruitziet voor jou.



Functie:hey servicedesk developer
Startdatum:04-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 4500
Uren per week:7 – 19

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HEY Servicedesk Developer W3S 04-06-2024

Bekijk ook andere vacatures