Vacature Klantcontact Medewerker Horeca

Klantcontact Medewerker Horeca in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf is de grootste landelijke aanbieder op het gebied van onderhoud en installatie van koelinstallaties. Ze zijn toonaangevend in hun vakgebied en vrijwel elke horecagelegenheid maakt gebruik van hun diensten. Met een team van gepassioneerde professionals streven ze ernaar om hun klanten de best mogelijke service te bieden. Ze onderscheiden zich als unieke totaalleverancier voor de horeca door een breed scala aan diensten en oplossingen aan te bieden, van installatie en onderhoud tot barinrichting en de levering en installatie van koelinstallaties en buffetkasten, volledig afgestemd op de wensen en budgetten van hun klanten.

Het kantoor is gevestigd in Rotterdam Waalhaven. Er is een gezamenlijke lunchruimte en gratis parkeergelegenheid. De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Functieomschrijving

Als Klantcontact Medewerker binnen de horeca zorg je ervoor dat de klanten in de sector optimaal kunnen blijven functioneren. Je zorgt ervoor dat de tapinstallaties periodiek worden gereinigd door monteurs. Het is jouw taak om contact op te nemen met de klant om tijdig een afspraak in te plannen. De afdeling planning zorgt er vervolgens voor dat een monteur op het afgesproken moment langskomt, zodat de tapinstallaties weer schoon en klaar voor gebruik zijn. Naast het telefonische contact met klanten beantwoord je ook vragen via e-mail en voer je administratieve taken uit. Het is belangrijk dat je klantvriendelijk bent en goed kunt communiceren. Met jouw dienstverlenende instelling zijn klanten altijd blij om je te spreken. Je houdt je aan de gemaakte afspraken en belt op de afgesproken momenten. Nauwkeurigheid is essentieel; je verwerkt alles correct in het systeem zodat de planners over de juiste informatie beschikken om de monteurs op pad te sturen.

In deze rol krijg je de kans om te leren en jezelf te ontwikkelen. Je kunt doorgroeien naar de functie van volwaardig planner, waarbij je verantwoordelijkheden zullen toenemen. De werktijden zijn maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 uur en 17:00 uur. 

Functie-eisen
  • Je bent minimaal 5 dagen per week beschikbaar;
  • Je hebt 1 jaar ervaring als Klantcontact medewerker, Administratief medewerker of een andere dienstverlenende functie;
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in Rotterdam of omgeving;
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto salaris van € 2700 - € 3300 per maand op basis van fulltime;
  • Direct een contract bij het bedrijf;
  • Pensioenregeling via de opdrachtgever
  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Mogelijkheid om functierelevante opleidingen te volgen
  • Aanbod van een collectieve zorgverzekering en andere collectieve verzekeringen;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling via relevante cursussen en opleidingen.


Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:06-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3300 – 3300
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Klantcontact Medewerker Horeca Olympia 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures