Vacature Klantenservice Expert bij KPN EEN

Klantenservice Expert bij KPN EEN in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

KPN biedt hoogwaardige telefonie-, internet- en televisiediensten en producten aan en is allround ICT-dienstverlener. In Nederland nemen consumenten bij KPN vaste en mobiele telefonie, internet en tv af. Zakelijke klanten maken gebruik van het gehele scala aan innovatieve en betrouwbare diensten van KPN. Dit varieert van telefonie, internet en dataverkeer en -beheer tot en met het beheer van ict-diensten.

Je wordt onderdeel van het KPN EEN team in Rotterdam, waar je samenwerkt met 8 tot 12 collega's die voor een gezellige sfeer zorgen. Deze dynamische afdeling telt ongeveer 100 medewerkers. Onze ervaren trainers, experts en teamleiders staan klaar om jou te ondersteunen en te begeleiden in je carrière bij KPN. In ons team streven we er dagelijks naar om elke zakelijke klant tevreden te stellen en hun verwachtingen te overtreffen. We gaan voor resultaat, maar er is ook volop ruimte voor humor en waardevolle gesprekken.

Functieomschrijving

Op zoek naar een uitdagende rol waarin klantgerichtheid, probleemoplossend vermogen en luistervaardigheid centraal staan? Dan ben jij wellicht de perfecte aanvulling op ons team bij KPN EEN! We zijn op zoek naar gedreven klantenservicemedewerkers die ons team willen versterken. Voel jij je aangesproken? Scroll dan verder en kom met ons in contact!

Als klantenservicemedewerker bij KPN EEN ben jij het eerste aanspreekpunt voor groot zakelijke klanten. Jouw communicatieve vaardigheden zijn cruciaal, omdat je de behoeften van de klant moet begrijpen en proactief op zoek moet gaan naar oplossingen. Je bent niet alleen servicegericht, maar ook commercieel ingesteld en weet hoe je aanvullende diensten en producten van KPN kunt aanbevelen. Als klantenservicemedewerker ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen voor zakelijke klanten van KPN. Het opbouwen en onderhouden van klantrelaties staat centraal in je werk. Door de diverse klanten en cases die je behandelt, is geen dag hetzelfde en krijg je volop de kans om jezelf te ontwikkelen.

Wat zijn jouw dagelijkse taken?

  • Starten met je team tijdens een dag-start;
  • Beantwoorden van inkomende telefoontjes;
  • Samen met collega's bedenken hoe je werk nog beter kan;
  • Bespreken van je persoonlijke groei en ontwikkeling met je teamleider.
Functie-eisen
  • Beschikbaarheid tussen de 24-32 uur of 32-40 uur per week;
  • Je kunt twee avonden per week werken tot 20.00 uur;
  • Je bent één keer per vier weken beschikbaar in het weekend;
  • Ervaring in de klantenservice is een pluspunt, maar enthousiasme en motivatie zijn het belangrijkst!
Arbeidsvoorwaarden
  • Een brutosalaris van €14,84 tot €17,45 afhankelijk van jouw ervaring;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent p/km of een volledige ov vergoeding;
  • Pensioenopbouw vanaf je eerste gewerkte week; 
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis; 
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Toeslagen voor werken tijdens avonden en weekenden;
  • Een geweldig kantoor op een steenworp afstand van het station, met een fantastisch uitzicht op de skyline van Rotterdam;
  • Flexibele werktijden, zodat je je werk kunt combineren met je leven buiten het werk;
  • Niet te vergeten, een jaarlijks opleidingsbudget van €1.500 om jezelf verder te ontwikkelen en je superkrachten nog sterker te maken!


Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2426 – 2426
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Klantenservice Expert bij KPN EEN Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures