Vacature Klantenservice medewerker KPN

Klantenservice medewerker KPN in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Jouw thuisbasis ligt in het hartje centrum van Rotterdam met een fantastisch uitzicht op de skyline van Rotterdam! Hier leer je al jouw andere klantenservice collega’s/vrienden kennen! Je komt te werken op een afdeling met zo’n 100 andere collega’s en in een team van ongeveer 10 personen. Samen wordt er met enthousiasme gewerkt aan het bieden van de beste klantbeleving.  

  

Het intensief helpen van klanten vraagt natuurlijk ook om wat ontspanning. In de pauzes kun je plaatsnemen in de gezellige kantine waar iedereen bij elkaar komt. Je kunt ook even tafelvoetballen of pingpongen.   

  

Het kantoor in Rotterdam is in principe de plek waar jij je werk doet, maar je mag na jouw inwerkperiode ook gecombineerd thuis werken! Zo kun je bijvoorbeeld op maandag vanuit huis werken en op dinsdag gezellig met een collega, die je goed kent, afspreken op kantoor. Zo blijf je ook verbonden met elkaar!  

  

De openingstijden van deze afdeling zijn van maandag t/m vrijdag 08:00 - 20:00 uur. Op zaterdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.   

Functieomschrijving

Als klantenservice medewerker bij KPN zorg jij dat de klanten van KPN met technische vraagstukken door jou geholpen worden. Dit kun je zowel parttime of fulltime tussen de 32 en 40 uur per week invullen.   

De klanten die jij te woord staat zijn grote bedrijven die zijn aangesloten bij KPN. Jij zult vragen beantwoorden over storingen, technische vraagstukken, facturatie en andere complexe problemen. Dit doe je samen met je collega’s op de afdeling van KPN EEN.   

Je wordt gedurende 5 weken ingewerkt door middel van een interactieve en praktijkgerichte training op de locatie in Rotterdam. Naast deze training neem jij wel jouw ervaring op de klantenservice mee en bouw je mee aan een mooi team van klantcontact professionals. Na de training kun jij zelfstandig de klanten te woord staan, wel zullen de trainers, vraagbaken en teamleiders voor je klaar blijven staan om je te helpen. Gedurende jouw loopbaan krijg je ook een jaarlijks opleidingsbudget van €1.500 euro om je verder te ontwikkelen.  

Functie-eisen
  • Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar;   
  • Een afgeronde mbo 4 diploma;  
  • Je kunt twee avonden per week werken en één zaterdag per maand;   
  • Je hebt relevante werkervaring in de klantenservice.  
Arbeidsvoorwaarden
  • Een zeer gedrevene en leerzame werkomgeving waar voor persoonlijke ontwikkeling aandacht en budget is gereserveerd (€1.500 euro per jaar);  
  • Een brutosalaris van €14,84 euro per uur;  
  • Je ontvangt toeslag voor werken tijdens koopavonden of in het weekend;  
  • Een prachtig kantoor op 2x rollen vanaf het station;  
  • Parttime en fulltime mogelijkheden.   
  • Een flexibel rooster, zodat je je werk in je leven kunt passen. Een dienst ruilen met een collega? Geen probleem, je hebt er genoeg!  
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op vast. We streven naar een langdurige samenwerking;  
  • Je ontvangt een laptop en krijgt een professionele werkplek;  
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per km of een volledige ov-vergoeding;   
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis;   
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;   
  • Na jouw inwerktraining mag je de klanten deels vanuit huis helpen;  
  • Zoveel koffie als je aan kunt en een toffe werksfeer! 


Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2426 – 2426
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Klantenservice medewerker KPN Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures