Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega’s die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!
Waar kom je te werken?
Als klantmanager Inkomen werk je binnen team Inkomen dat bestaat uit klantmanagers, administratieve ondersteuning en de uitkeringsadministratie (totaal 20 collega’s). Team Inkomen ondersteunt inwoners zonder werk of met een laag inkomen om deel te nemen aan de samenleving en de arbeidsmarkt. Je helpt inwoners van de Hoeksche Waard op meerdere manieren met inkomensondersteuning en daarmee financieel perspectief en bestaanszekerheid. In jouw werk is goed contact met de klant belangrijk en bied je maatwerk. Je dagelijkse werk bestaat o.a. uit het behandelen van aanvragen, geven van informatie en werk je samen met andere teams binnen en buiten de gemeente. Wij zoeken voor ons team een aantal klantmanagers.
Wat ga je doen?
Wie ben jij?
Waarom kies je voor ons?
We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:
Is deze baan jou op het lijf geschreven? Reageer dan snel! Want wij sluiten onze vacatures zodra wij de geschikte kandidaat gevonden hebben en misschien ben jij dat wel.
Vragen?
Neem dan contact met ons op via werken@gemeentehw.nl of bel 088 – 6471868.
Functie: | Klantmanager Inkomen |
Startdatum: | 28-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3317 – 4752 |
Uren per week: | 24 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.