Vacature Logistiek administratief medewerker

Logistiek administratief medewerker in Numansdorp

Functieomschrijving

Spreekt de logistiek jou aan en heb je enige kennis van douanezaken?

Voor een logistieke adviseur zijn wij op zoek naar een medewerker ter uitbreiding van het team.

wat bieden wij jou
  • Contract bij de opdrachtgever
  • Hoeksche Waard: Numansdorp
  • 32 uur maar vanaf 25 uur bespreekbaar
  • Overlappende taken met collega's, heel divers
  • Klein team, goede sfeer
wie ben jij

Jij hebt affiniteit met de logistiek en houdt van regelen en plannen. Je hebt administratieve ervaring en hebt bij voorkeur wat kennis van douanezaken

  • Je woont in de omgeving van de Hoeksche Waard
  • Bij voorkeur ben je 32 uur per week beschikbaar maar minimaal 25
  • Je bent bij voorkeur beschikbaar op woensdag en vrijdag
  • Je hebt wat kennis van douanezaken maar bent geen declarant
  • Je wilt lekker aanpakken en en er met elkaar voor gaan
  • Naast de Nederlandse taal beheers jij ook de Engelse taal
wat ga je doen

Je gaat je bezig houden met logistiek administratieve werkzaamheden bij deze logistiek adviseur. Deze adviseur houdt zich bezig met vervoer over de weg, zee, lucht, binnenvaart maar ook de opslag.

  • Het verwerken van inkomende en uitgaande logistieke documenten;
  • Schakelen met diverse afdelingen binnen de organisatie;
  • Eerste aanspreekpunt voor de klanten;
  • Controleren van de documenten op volledigheid;
  • Opstellen van documenten voor het uitgaande transport;
  • Het onderhouden van contacten met leveranciers, klanten en transporteurs om een optimale samenwerking te bevorderen.
waar ga je werken

Je gaat aan de slag bij een logistiek bedrijf. het team bestaat uit 7 personen. Vrijwel alle collega's werken minder dan 40 uur maar wel allemaal tussen 8.45 uur en 17.00 uur

sollicitatie

Heb je interesse? Solliciteer direct via de button of voor meer informatie over deze functie en het bedrijf? Mail , bel of whatsapp ons!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:logistic specialist
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Logistiek administratief medewerker Randstad 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures