Stedin logo
Medewerker betaalverkeer
Delft 36 Staf & Ondersteuning
Werk waar je trots op kan zijn
Dit ga je doen
Samen met je collega's verzorg je het proces van vastlegging van klant-aanvraag tot en met betaling van de uiteindelijke factuur. Dat gaat bijna allemaal geautomatiseerd, maar soms is er sprake van maatwerk en handwerk. Jij zorgt ervoor dat het proces, of het nou geautomatiseerd of handmatig gaat, soepel verloopt. Gaat er iets mis, dan analyseer je het probleem en kom je met een oplossing.
Jouw plek in het O2C-team is in het subteam Bankverwerking. Je bent daar, samen met je collega's, verantwoordelijk voor het tijdig verwerken van alle bankbetalingen. En dat is heel divers: van het verwerken van klantbetalingen, tot het doen van betalingen aan leveranciers en het verwerken van bijvoorbeeld salarisuitbetalingen. Die processen lopen trouwens nagenoeg volledig geautomatiseerd en het is jouw taak om in de gaten te houden of alles vlekkeloos verloopt. Als er sprake is van uitval, dan analyseer je de reden en onderzoek je op welke manier die uitval een volgende keer voorkomen kan worden. En als er sprake is van een situatie die vraagt om maatwerk, dan zorg je dat dat geregeld wordt. Kortom: jij zorgt dat het betaalverkeer van Stedin soepel verloopt.
In de verdeling van je tijd ben je ongeveer 40% van je tijd bezig met de verwerking van uitval. De rest van je tijd ben je bezig met het maken van operationele analyses. Ook neem je deel aan werkgroepen en vertegenwoordig je als key-user je eigen team. Dat betekent dat je eerste aanspreekpunt bent bij vragen. Daarnaast werk je samen met je teamcollega's en processpecialist van O2C, om gezamenlijk verbeteringen in het proces door te voeren. Maar het belangrijkste: je gaat echt het proces begeleiden. Dus meer uitdaging en minder standaardwerk.
Jouw sterke punten
Worden we blij van
Jij bent iemand die van aanpakken houdt, snel kan schakelen en met veel plezier het proces soepel laat verlopen. Je bent van het energieke en positieve soort en maakt er elke dag graag het beste van. Je houdt van uitdagingen en kijkt liever naar kansen dan naar beren op de weg. Pragmatisch als je bent, communiceer je helder en heb je oog voor details. Wat jou verder onze nieuwe collega maakt?
Je hebt mbo+ met > 4 jaar werkervaring of hbo niveau met 1-2 jaar werkervaring met een opleidingsrichting: bedrijfskundig / administratie.
Je beheerst de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift uitstekend.
Je hebt kennis van/ervaring met het verwerken van betalingen.
Je hebt goede resultaten laten zien op het gebied van samenwerken.
Je begrijpt hoe klanten het beste bediend kunnen worden en hoe je je collega's kunt ontzorgen.
Je bent nauwkeurig, scherp op de details, proactief, pragmatisch en zelfstandig.
Je bent in staat om prioriteiten te stellen.
Je houdt het hoofd koel, ook in hectische tijden.
Een goed team
Daar hoor je bij
Het team Order-to-Cash is onderdeel van Business Support Services (BSS). Als je bij ons komt werken, kom je terecht in een resultaatgericht team. Aanpakkers met een goed gevoel voor humor en het hart op de tong. We zijn pragmatisch en willen elke dag meters maken. Het BSS, maar zeker ook het Order-to-Cash-team is continu aan het digitaliseren en automatiseren. Ook robotiseren we processen. Hoe succesvoller we hier in zijn, hoe efficiënter en goedkoper onze dienstverlening wordt. Voor jou als medewerker levert dit veel op, want je krijgt veel meer zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, beslissingsbevoegdheid en autonomie in je werk. En je ontwikkelt je in de breedte, waardoor je op meerdere vlakken inzetbaar bent.
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt als het weer kan en mag ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Delft; de plek waar jij je collega's ontmoet. De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.
Mooie arbeidsvoorwaarden
Die wil je hebben
Wij verwachten veel van jou, maar jij mag ook veel van ons verwachten. Wat je krijgt? Dat zie je hier.
Je salaris wordt, afhankelijk van kennis en ervaring, max €4.600 bruto per maand als je 40 uur per week werkt.
Je krijgt per jaar 24,5 vakantiedagen plus een Persoonlijk Budget. Je kan hiermee extra vrije dagen kopen (max. 35,5 dagen), kiezen voor extra salaris of dit juist gebruiken als aanvulling van je pensioen. Het Persoonlijk Budget bedraagt 24% van je brutosalaris, met inbegrip van 8% vakantiegeld.
Je bouwt prima pensioen bij het ABP op, waarvan 70% van de premie wordt betaald door Stedin.
Je hebt allerlei trainings- en opleidingsmogelijkheden, want we investeren graag in jou.
Je gaat genieten van een fijne balans tussen werk en privé. Werk is belangrijk, maar thuis ook.
Je krijgt een laptop en telefoon. Liever je eigen telefoon gebruiken? Dan kun je kiezen voor de Bring Your Own Device vergoeding. Ook nog eens duurzamer!
Je mag onbeperkt reizen met het openbaar vervoer met een OV vrij-abonnement. Kom je met de auto, dan ontvang je een reiskostenvergoeding.
Elke maand je Persoonlijk Budget kiezen
Het Persoonlijk Budget is een percentage van je bruto maandsalaris en ontvang je bovenop je salaris. Afhankelijk van je salarisschaal is dat tot 24% van je brutosalaris, inclusief 8% vakantiegeld. Je bepaalt zelf waaraan je het Persoonlijk Budget wilt besteden. Zo kun je het uit laten keren voor een maandelijks extraatje. Of je koopt extra verlofdagen.
Vervoer
We zijn een duurzaam bedrijf. Reis je met het OV naar je werk, dan krijg je van ons een OV Vrij-abonnement 2e klas. Dit abonnement mag je ook privé gebruiken. Kies je voor een vaste reiskostenvergoeding dan ontvang je 13 cent per kilometer (maximaal 60 kilometer enkele reis) voor de dagen dat je reist voor je werk. Met je Persoonlijk Budget kun je dit aanvullen tot 21 cent netto per kilometer. Krijg je je eigen bedrijfsauto of -bus, dan mag je deze ook gebruiken voor woon-werkverkeer. Voor zakelijk verkeer gebruiken we deelauto's.
Nu reageren
Laten zien wat je in huis hebt
Zin in deze baan? En nu en later genoeg te doen hebben? Reageer dan snel. Gewoon met de knop 'solliciteren'. Vergeet niet je CV mee te sturen. Om een goede selectie te kunnen maken, ontvangen we ook graag een motivatiebrief. Als we denken dat je bij ons past, nemen we snel contact met je op voor de eerste stappen. We wensen je veel succes!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteren
Functie: | medewerker betaalverkeer junior |
Startdatum: | 22-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.