Vacature Medewerker inhuurdesk Douane

Medewerker inhuurdesk Douane in Rotterdam

Als medewerker inhuurdesk verwerk je inhuurverzoeken in het systeem en inhuuroverzicht (Excel). Daarnaast voer je verschillende administratieve taken uit, zoals verlengingen, beëindigingen en mutaties. Dit doe je samen met je administratieve collega's van de inhuurdesk en je staat in nauw contact met de adviseurs. De inhuurdesk is valt binnen het Team Instroom van de DLSO

Verder:

  • Check je de inhuur-uitvraag en zet deze uit
  • Je verwerkt informatie in het inhuuroverzicht en de administratieve verwerking in SAP en houd dit bij
  • Beoordeel en verwerk je inhuurkrachten die verlengd moeten worden
  • Bouw je een dossier op per inhuuraanvraag

Je werkt 32-36 uur per week en je hebt de mogelijkheid om thuis te werken. Je gaat zo snel mogelijk aan de slag tot en met 31 december 2024 met kans op verlenging.



Functie:administratief medewerker inkoop, Medewerker inhuurdesk Douane
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3238 – 3413
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker inhuurdesk Douane Driessen 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures