Vacature Medewerker klantcontact

Medewerker klantcontact in Rotterdam

Als medewerker klantcontact beantwoord je telefonisch vragen over de aangiftebehandeling. Wanneer je aangifte doet bij de douane, betekent dit dat je officieel meldt welke spullen je het land inbrengt of uitvoert. Het is een soort 'checklist' die je invult voor de douane, waarin je aangeeft wat je bij je hebt. De douane gebruikt deze informatie om te controleren of alles volgens de regels gebeurt en of er eventueel belasting betaald moet worden.

Dit ga je doen:

  • Je beantwoordt dagelijks telefoontjes van bedrijven die willen weten hoe het staat met hun ingediende invoer- of uitvoeraangiften
  • Het is jouw taak om hen op een correcte manier te helpen

Je werkt 32-36 uur per week en krijgt een inwerktraject. Thuiswerken is mogelijk in verband met roosterdiensten. Je gaat zo snel mogelijk aan de slag voor 9 maanden. Bij goed functioneren is er kans om in dienst te komen bij de Douane en het volgen van de douane technische opleiding.

Je werkt volgens een rooster, waarbij je diensten kunt hebben van maandag tot en met vrijdag van 07:00 tot 23:00 uur en op zaterdag en zondag van 08:00 tot 16:30 uur.



Functie:medewerker klantenservice, Medewerker klantcontact
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2687 – 2687
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker klantcontact Driessen 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures