Vacature Medewerker Ontvangst & Afgifte

Medewerker Ontvangst & Afgifte in Barendrecht

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een van de grootste internationale groente- en fruitbedrijven van

Nederland. Gevestigd in Barendrecht, Dit is goed te bereiken vanuit Rotterdam of Dordrecht.

Functieomschrijving

In de regiekamer zal je samen de planners de inkomende en uitgaande goederenstroom

van groenten en fruit verzorgen in ons distributiecentrummagazijn. Je zult de

contactpersoon zijn voor de chauffeurs die hun goederen komen afleveren of ophalen.

Bovendien ben je functie ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van administratieve werkzaamheden op het gebied van ontvangst en afgifte van goederen.

Daarnaast zal je:

• Nauwkeurig alle gegevens nakijken en eventuele verschillen registreren;

• De administratieve gegevens correct verwerken in het systeem;

• De chauffeurs en leveranciers op een klantvriendelijke manier te woord staan en op de

hoogte houden van de laad- en losprocedure;

• Samen met de collega’s zorgen voor een strakke organisatie van de werkzaamheden;

• Contact houden met andere afdelingen over eventuele afwijkingen en deze tijdig

communiceren;

• Service en nauwkeurigheid zijn bij jouw werkzaamheden twee belangrijke onderdelen.

Uiteraard behoud je het overzicht over de inkomende en uitgaande orders door contact te

onderhouden met de planners, teamleiders en andere afdelingen. Zelfs wanneer de druk

oploopt, behoudt jij het overzicht en blijf je nauwkeurig je werkzaamheden uitvoeren.

Functie-eisen

• Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 opleiding

• Aantal jaren relevante werkervaring

• Bereid om te werken in ploegendiensten, dat betekent ook nachtdiensten en weekenden;

• Je bent flexibel, werken in ploegendiensten (12 weken rooster).

• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een pre;

• Ervaring in de AGF branche of logistieke omgeving is een pre.

Arbeidsvoorwaarden

• Salarisindicatie afhankelijk van de kennis en ervaring die jij meeneemt;

• Fulltime baan met uitzicht op Vaste aanstelling

• Reiskostenvergoeding van 0,19ct per km, met een maximum van €11,40 per dag;

• Onregelmatigheidstoeslag en overwerkvergoeding;

• Ruimte om jezelf te ontwikkelen en verder te groeien;

• Een prima werksfeer in een informeel bedrijf.



Functie:medewerker goederenontvangst
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2000 – 2700
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Medewerker Ontvangst & Afgifte WerkTalent 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures