Werken bij een internationaal bedrijf, met een bijzonder mooie klantenkring en een smaakvol product? Ben jij minimaal 24 uur per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat hebben we jou te bieden?
Voor wie ga je aan de slag?
Onze opdrachtgever is een internationale leverancier van groente, fruit en zuivel met vestigingen in Spanje, Italië en Barendrecht. Inmiddels zijn zij uitgegroeid tot een wereldwijde speler in het beleveren van de internationale cruise- en scheepvaart. Bestellingen worden per zeecontainer, luchtvaart of over de weg vervoerd en de volledig geautomatiseerde afwikkeling van douane- en port security garanderen een snelle en correcte belevering.
Je droombaan?
In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het afhandelen en verwerken van alle binnenkomende orders voor de cruisevaart. Je draagt er zorg voor dat de producten op tijd op de juiste plaats van bestemming zijn.
Waar ga jij je zoal mee bezig houden:
Wat zijn onze wensen en waar ligt jouw talent?
Vanwege het klant contact met de klanten (en ook met diverse interne afdelingen) is het van belang dat je over goede communicatieve en sociale vaardigheden beschikt, zodat je in staat bent om redelijk snel een band op te bouwen met relaties waar vaak al jaren zaken mee wordt gedaan. Bij de verwerking van orders is nauwkeurigheid uiteraard van groot belang, omdat kleine foutjes soms grote gevolgen kunnen hebben. Een groot verantwoordelijkheidsgevoel is dan ook een must!
Omdat je altijd met diverse orders tegelijkertijd bezig bent, is een goed organiserend vermogen geen overbodige luxe; je moet overzicht kunnen houden en alles administratief op orde hebben. Wellicht is de meest kritische succesfactor in deze functie…. Klantgericht zijn! Het werk is af wanneer alles voor de klant geregeld is en een 9-5 mentaliteit past niet in de bedrijfscultuur.
Wie ben jij…
Wat kan je verder verwachten…
Heel veel fun en werkplezier!
Onze opdrachtgever is een bedrijf met een no-nonsense cultuur en er werken mensen met hart voor de zaak. De klant staat hier echt op nummer 1 en er wordt alles aan gedaan om de hoge klanttevredenheid te waarborgen. Naast hard werken is er ook ruimte voor lol en plezier met elkaar.
Gezond en lekker eten is niet alleen wat onze opdrachtgever naar buiten brengt, maar ook intern. Er is een grote keuken aanwezig die altijd gevuld is met verse producten. Je krijgt de kans om samen te werken in een leuke mix van vaste medewerkers en medestudenten. Een mooie kans dus om leuk en uitdagend werk te doen in een internationaal bedrijf.
Solliciteren
Herken jij jezelf in deze dynamische functie? We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Smart Talent is exclusief wervingspartner. Om te solliciteren kun je mailen naar info@smart-talent.nl. Voor vragen kun je ook contact opnemen met 010 – 212 62 85. Je kan ook even bellen met Hilde Renes, 06- 40757486.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld en zal niet in behandeling worden genomen.
Kernwoorden: FMCG, Cruise, Orderverwerking, Aftersales, Salessuppor
Functie: | Mederwerker Orderdesk en Aftersales |
Startdatum: | 06-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 0 – 0 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.