Stedin Netbeheer B.V. PMO
Functie
PMO
Locatie
Delft
Uren per week
40 uren per week09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.
Rolomschrijving en taakafspraken
Werklocatie : Heinenoord en Delft
Werk waar je trots op kan zijn
Dit ga je doen
Dit is een boeiende tijd om bij Stedin te werken. De energietransitie is een van de grootste strategische uitdagingen waar Nederland de komende jaren voor staat. Zakelijk Project levert een belangrijke bijdrage aan de noodzakelijke netuitbreiding en dus aan de energietransitie. Wij werken dagelijks aan de uitbreiding van ons net en de kwaliteit van onze kabels, leidingen en stations en sluiten grootzakelijke klanten aan. Dit doen we nu en in toekomst voor gas, Laagspanning (LS) & Middenspanning (MS). Tegelijkertijd gaat de energietransitie gepaard met uitdagingen. Dit vraagt van onze organisatie dat we met onze projecten goed en tijdig kunnen inspelen op kansen en risico's. Om al deze projecten binnen tijd, kwaliteit en budget te realiseren moet er op de achtergrond veel worden georganiseerd en geregeld.
Wat houdt de rol van consultant Business Performance Unit (BPU) bij Stedin in?
Deze nieuw op te starten Business Performance Unit focust zich op taken die grotendeels op de achtergrond moeten worden volbracht, zodat de operatie effectief en efficiënt kan blijven werken en zich kan focussen op de realisatie van het huidige en toekomstige werkpakket.
Ter ondersteuning van de Business Consultant, houd je je bezig met betekenisvol uitzoekwerk ten behoeve van optimalisaties voor de afdeling ZP. Hier voorzie je in belangrijke informatie, welke kan worden gebruikt voor sturing binnen de organisatie.
Hoe jouw dag eruit ziet?
Na een heerlijke kop koffie (of thee), start je jouw dag met een overleg met de Business Consultant waarmee je intensief mee samenwerkt. Jullie nemen het programma van de week door om te kijken waar de focus gaat liggen. Welke overleggen moeten voorbereid worden? Welke rapportages zijn belangrijk? Tevens zorg je samen met hem/haar voor een goede samenwerking en rolverdeling binnen de projectorganisatie.
In de ochtend faciliteer je aan een aantal overleggen met projectteams. Je hebt alle informatie voorbereid en aan het einde plan je de vervolgstappen in. Je hebt een afstemming met een teamleider om ervoor te zorgen dat de coördinatie van de on-boarding goed door jou kan worden georganiseerd. In de middag stel je rapportages op, check je de voortgang van belangrijke acties of bereid je een presentatie voor. Er zijn verschillende stukken opgesteld die je redigeert en je spart over de beste wijze om de stappen te communiceren met de organisatie. Aan het einde van de dag reflecteer op je dag en kijk je vooruit naar komende dagen.
- Minimaal HBO werk/denkniveau. Aantoonbaar ervaring in een projectorganisatie. Minimaal 5 jaar ervaring op het vakgebied of aantoonbaar vergelijkbare ervaring, waarbij het ondersteunen van multidisciplinaire teams een belangrijk component is geweest.
- Je bent initiatiefrijk en proactief, een echte "aanpakker"
- Je hebt verschillende interesses en vindt het leuk om veelzijdig uitzoekwerk te doen, waarbij je analytisch en pragmatisch te werk gaat.
- Je hebt affiniteit en ervaring met de energie sector en technische onderwerpen.
- Je bent communicatief vaardig en weet informatie goed te structureren.
- Samenwerken is voor jou een no-brainer; je weet tot gedragen besluitvorming te komen door mensen om je heen te motiveren.
- Je bent punctueel en accuraat, waardoor je een nauwkeurige (financiële) administratie bijhoudt.
Een goed team
Daar hoor je bij
Vanaf dag één maak je deel uit van een professioneel team binnen de Business Performance Unit en van de afdeling Zakelijk Project.
Binnen Zakelijk Project ligt jouw focus bij de 3 regio's waar de projecten worden gerealiseerd. Jij bent de spin in het web en hebt gelijk te maken met zo'n 400 collega's die werken in de 3 regio's.
Je werkt afwisselend vanuit huis en vanuit de locaties in Utrecht, Delft en Heinenoord. Zo onderhoud je korte lijnen met de teamleiders en de projectteams.
Bedrijfs gegevens
Stedin Netbeheer B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Werklocatie : Heinenoord en Delft
Werk waar je trots op kan zijn
Dit ga je doen
Dit is een boeiende tijd om bij Stedin te werken. De energietransitie is een van de grootste strategische uitdagingen waar Nederland de komende jaren voor staat. Zakelijk Project levert een belangrijke bijdrage aan de noodzakelijke netuitbreiding en dus aan de energietransitie. Wij werken dagelijks aan de uitbreiding van ons net en de kwaliteit van onze kabels, leidingen en stations en sluiten grootzakelijke klanten aan. Dit doen we nu en in toekomst voor gas, Laagspanning (LS) & Middenspanning (MS). Tegelijkertijd gaat de energietransitie gepaard met uitdagingen. Dit vraagt van onze organisatie dat we met onze projecten goed en tijdig kunnen inspelen op kansen en risico's. Om al deze projecten binnen tijd, kwaliteit en budget te realiseren moet er op de achtergrond veel worden georganiseerd en geregeld.
Wat houdt de rol van consultant Business Performance Unit (BPU) bij Stedin in?
Deze nieuw op te starten Business Performance Unit focust zich op taken die grotendeels op de achtergrond moeten worden volbracht, zodat de operatie effectief en efficiënt kan blijven werken en zich kan focussen op de realisatie van het huidige en toekomstige werkpakket.
Ter ondersteuning van de Business Consultant, houd je je bezig met betekenisvol uitzoekwerk ten behoeve van optimalisaties voor de afdeling ZP. Hier voorzie je in belangrijke informatie, welke kan worden gebruikt voor sturing binnen de organisatie.
Hoe jouw dag eruit ziet?
Na een heerlijke kop koffie (of thee), start je jouw dag met een overleg met de Business Consultant waarmee je intensief mee samenwerkt. Jullie nemen het programma van de week door om te kijken waar de focus gaat liggen. Welke overleggen moeten voorbereid worden? Welke rapportages zijn belangrijk? Tevens zorg je samen met hem/haar voor een goede samenwerking en rolverdeling binnen de projectorganisatie.
In de ochtend faciliteer je aan een aantal overleggen met projectteams. Je hebt alle informatie voorbereid en aan het einde plan je de vervolgstappen in. Je hebt een afstemming met een teamleider om ervoor te zorgen dat de coördinatie van de on-boarding goed door jou kan worden georganiseerd. In de middag stel je rapportages op, check je de voortgang van belangrijke acties of bereid je een presentatie voor. Er zijn verschillende stukken opgesteld die je redigeert en je spart over de beste wijze om de stappen te communiceren met de organisatie. Aan het einde van de dag reflecteer op je dag en kijk je vooruit naar komende dagen.
- Minimaal HBO werk/denkniveau. Aantoonbaar ervaring in een projectorganisatie. Minimaal 5 jaar ervaring op het vakgebied of aantoonbaar vergelijkbare ervaring, waarbij het ondersteunen van multidisciplinaire teams een belangrijk component is geweest.
- Je bent initiatiefrijk en proactief, een echte "aanpakker"
- Je hebt verschillende interesses en vindt het leuk om veelzijdig uitzoekwerk te doen, waarbij je analytisch en pragmatisch te werk gaat.
- Je hebt affiniteit en ervaring met de energie sector en technische onderwerpen.
- Je bent communicatief vaardig en weet informatie goed te structureren.
- Samenwerken is voor jou een no-brainer; je weet tot gedragen besluitvorming te komen door mensen om je heen te motiveren.
- Je bent punctueel en accuraat, waardoor je een nauwkeurige (financiële) administratie bijhoudt.
Een goed team
Daar hoor je bij
Vanaf dag één maak je deel uit van een professioneel team binnen de Business Performance Unit en van de afdeling Zakelijk Project.
Binnen Zakelijk Project ligt jouw focus bij de 3 regio's waar de projecten worden gerealiseerd. Jij bent de spin in het web en hebt gelijk te maken met zo'n 400 collega's die werken in de 3 regio's.
Je werkt afwisselend vanuit huis en vanuit de locaties in Utrecht, Delft en Heinenoord. Zo onderhoud je korte lijnen met de teamleiders en de projectteams.
Functie: | pmo medewerker |
Startdatum: | 22-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.