Vacature Secretaresse / Administratief Medewerker

Secretaresse / Administratief Medewerker in Rotterdam

Hamburger

Rotterdam

MBO

36 uur

€ 2387- € 3541 (FWG 39/40)

Youz

FACT

REA01690

Share

Youz specialistische zorg voor jeugd en gezin, zoekt voor het Fact team Noord in Rotterdam een

Secretaresse / Administratief medewerker

Ben jij een administratieve duizendpoot en wil je komen werken op het secretariaat, welke ondersteuning biedt aan alle collega's en cliënten van het FACT team Noord in Rotterdam?

Afdelingsinfo

Youz zoekt voor hett FACT team in Rotterdam een Secretaresse Je komt te werken binnen een deskundig, enthousiast en hecht team. Er is onderling goed contact tussen alle collega's en een open sfeer. De poli is zeer goed bereikbaar. Ons FACT team in Rotterdam Noord kenmerkt zich door enthousiasme, collegiale, zeer deskundige en gemotiveerde medewerkers met lef.

Dit ga je doen

Je kunt goed omgaan met veel eigen verantwoordelijkheid. In deze functie behandel je nauwkeurig vertrouwelijke informatie. Jij staat de cliënten te woord, zowel op locatie als aan de telefoon. Je beheert de agenda's van de hulpverleners. Je voert correspondentie en houdt bestanden actueel. Je bent verantwoordelijk voor allerhande administratieve werkzaamheden, zoals het up-to-date houden van de patiëntenregistratie en de bewaking van de juistheid van de registratie door middel van het verwerken van controlelijsten Ook in drukke tijden weet jij als geen ander orde te houden en de juiste informatie te verwerken in de elektronische patiëntendossiers in het patiëntenregistratiesysteem. Wat houdt de functie verder in?

  • Je bent aanspreekpunt voor bezoekers en medewerkers
  • Je verwijst bezoekers door en verzorgt telefonisch verkeer met verwijzers en cliënten
  • Je vraagt beschikkingen aan en verwerkt controle lijsten
  • Je verzorg baliewerkzaamheden
  • Je verzorgt de correspondentie, verwerkt en registreert cliëntgegevens en controleert de ingevoerde gegevens op juistheid en volledigheid
  • Je plant complex in te plannen afspraken voor en met meerdere medewerkers
  • Je organiseert en notuleert de maandelijkse teamvergaderingen
  • Je plant tijdig de multidisciplinaire overleggen van cliënten in en houdt zich op de caseload

Dit ben jij

Je kijkt altijd vooruit en wacht niet af, je past je makkelijk aan, bent klantgericht en hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Verder werk je nauwkeurig en integer. Je bent in staat om in een hectische omgeving overzicht te brengen en te behouden. Je kunt goed werken met Excel en bent ook zeer vaardig met geautomatiseerde systemen. Daarnaast vragen we:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding (niveau 4) in secretariële of administratieve richting (Schoevers of MEAO secretarieel), aangevuld met meerdere jaren relevante werkervaring
  • Ervaring met een Elektronisch Patiënten Dossier (EPD) zoals MijnQuarant en ervaring bij een zorgbedrijf is een pre
  • Verder werk je nauwkeurig en integer. Je bent in staat om in een hectische omgeving overzicht te brengen en te behouden. Je bent zeer vaardig met geautomatiseerde systemen.

Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. Het natrekken van referenties, integriteitscontrole via het Waarschuwingsregister Zorg & Welzijn en het controleren van diploma's maken onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Wij bieden

Wij bieden onze collega's gevarieerd en zinvol werk in een professionele en prettige werkomgeving. Daarbij hoort natuurlijk een goed pakket aan arbeidsvoorwaarden conform cao GGZ. Het betreft de functie administratief medewerker 2 voor 24 uur. Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris bedraagt minimaal € 2387,- en maximaal € 3541,- (FWG 39/40) bruto per maand op basis van een werkweek van 36 uur. Werkdagen zijn; di-vrij en de derde dag in overleg

Bedrijfsinfo

Youz is een instelling voor kinder-, jeugd- en (jong)volwassenenpsychiatrie met locaties in (bijna) heel Nederland. Wij bieden diagnostiek en behandeling van o.a. ADHD, autisme, infant mental health, transitiepsychiatrie en alle andere psychiatrische problematiek. Via Leo Kannerhuis, ons behandel- en kenniscentrum voor autisme, kan iedereen terecht waar eerdere specialistische behandeling niet heeft geholpen.
Youz is onderdeel van Parnassia Groep, een werkgever in de geestelijke gezondheidszorg die streeft naar een inclusieve cultuur met gelijke kansen voor iedereen. We maken geen onderscheid op gebied van geslacht, geloof, sociale achtergrond, geaardheid of etniciteit. Wij vinden het belangrijk om van en mét elkaar te leren, dat iedereen zichzelf kan zijn en een ieder zich gewaardeerd voelt. Bij ons kun je bijdragen aan tal van specialisaties, wetenschappelijke onderzoeken en via onze eigen Parnassia Groep Academie gebruik maken van (geaccrediteerde) opleidingsmogelijkheden. Alleen in een werkomgeving waarin we openstaan voor verschillen, halen we het beste uit onszelf, kunnen we creatieve en innovatieve oplossingen bieden voor onze patiënten en succesvol zijn.


Interesse?

Neem dan contact op Marion van der Velden, recruiter, op

Vacature Secretaresse / Administratief medewerker - Rotterdam

Werken bij Youz

Ben je geïnteresseerd in een volgende stap in je carrière of op zoek naar je eerste baan in de Jeugd GGZ?

Functie:secretaresse administratief medewerker
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2387 – 3541
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Leerkracht Bovenbouw Koninklijke Auris Groep 06-06-2024

Bekijk ook andere vacatures