Als medewerker van de servicedesk fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor bewoners van sociale huurwoningen die onderhouden worden door een aannemer. Bewoners bellen naar de servicedesk met hun problemen in de woningen, en jij bent degene die de telefoontjes aanneemt, luistert naar hun zorgen en de juiste vakman inschakelt om hen te helpen. Je plant afspraken in voor de vakmensen en zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Ook neem je de administratieve taken op je. Door jouw inzet eindigen de gesprekken met bewoners altijd met een glimlach.
Enthousiast? Lees verder!
Functie: | Service Medewerker Bouw, Servicedesk Medewerker Bouw |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.