Vacature Servicedeskmedewerker mutatieonderhoud

Servicedeskmedewerker mutatieonderhoud in Rotterdam

Als Servicedesk Medewerker fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor bewoners en huurders met vragen over hun gehuurde woning. Dit kunnen reparatieverzoeken, meldingen of andere bouwkundige vragen zijn zoals bijvoorbeeld een lekkende kraan, stormschade of lekkage. Jouw verantwoordelijkheid omvat het volledige proces vanaf het eerste contact met de bewoner tot aan de afhandeling:

  • Je ontvangt het eerste contact van de bewoner.
  • Vervolgens schakel je met de vakman die het probleem kan oplossen.
  • Je plant de vakman in op basis van jouw planning.
  • De afspraak wordt gemaakt met de bewoner.
  • Je stelt de factuur op voor de opdrachtgever, in dit geval een woningcorporatie.
  • Op de dag van uitvoering stuur je 's ochtends de vakmannen op pad.
  • Na de voltooide dienst controleer je of de bewoner tevreden is en sluit je de melding af.

Daarnaast onderhoud je contact met de opdrachtgever, de woningcorporatie. Dit wordt jouw specifieke account.

De functie is uitdagend en geen dag is hetzelfde. Je bent constant aan het schakelen en vanuit deze rol zijn er mogelijkheden om door te groeien naar een volgende functie. Als dit je aanspreekt, solliciteer dan direct!



Functie:Servicedeskmedewerker, Werkorganisator mutatieonderhoud
Startdatum:07-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Servicedeskmedewerker mutatieonderhoud Eminent Groep 07-06-2024

Bekijk ook andere vacatures