Vacature Specialist Klantenservice Onboarding Bedrijven

Specialist Klantenservice Onboarding Bedrijven in Rotterdam

Bedrijfsomschrijving

Kies je voor Yacht, dan kies je voor een betrouwbare partij met het grootste netwerk binnen het bancaire vakgebied. Dit betekent dat je onderdeel uitmaakt van ons grote kennisnetwerk van Bancaire professionals én dat jij toegang krijgt tot de leukste en meest uitdagende functies bij grootbanken!

 

Onze nauwe samenwerking met deze grootbanken zorgt ervoor dat wij vacatures als eerste binnen krijgen en hiermee mooie kansen voor jou kunnen bieden. Onze persoonlijke loopbaanbegeleiding en opleidingsmogelijkheden geven jou daarbij het steuntje in de rug dat je nodig hebt om nog verder door te kunnen groeien binnen het bancaire vakgebied én het beste uit jezelf te halen.

Het aanbod aan functies is oneindig, zo zijn er zowel mogelijkheden aan de particuliere- als aan de zakelijke kant van de grootbanken, maar kan jij ook jouw ambities achterna in het hypothecaire of verzekerings vakgebied bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers. En daarnaast krijg je de unieke kans, om deze functies uit te oefenen bij verschillende grootbanken. Onze missie is de beste match, jouw persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk!

 

Functieomschrijving

Ben jij van nature nieuwsgierig en niet bang om ondernemers het hemd van het lijf te vragen? Als Specialist Klantenservice Onboarding Bedrijven gebruik je jouw oprechte interesse om gesprekken aan te gaan met startende ondernemers en nieuwe zakelijke klanten van de bank.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je begint je dag met een kop koffie of thee en bekijkt de planning voor de dag. Je beantwoordt enkele e-mails, bekijkt veranderingen in processen en zoekt digitaal je collega's op voor een goede grap en een goedemorgen. Op de afgesproken tijd ben je beschikbaar om telefonisch vragen van ondernemers te beantwoorden. Dit zijn ondernemers die graag bij Rabobank willen bankieren. In deze gesprekken achterhaal je wat de ondernemer precies doet, met wie, en welke risico's dit met zich meebrengt, allemaal in het kader van Know Your Customer (KYC).

Heb je de klant geaccepteerd? Dan bereid je voor welke producten en diensten passend zijn en bespreekt dit met de ondernemer. Denk aan pinautomaten, verzekeringen en meer. Deze leads zet je vervolgens door naar andere afdelingen voor verdere opvolging. De gesprekken worden afgewisseld met snelle vragen zoals statusupdates van aanvragen of hulp bij het invullen van formulieren.

Opleiding en start

Deze klassen vallen in de zomervakantie en daar hebben de volgende afspraak voor gemaakt:

  • Eerste 6 weken is aanwezigheid verplicht
  • Na de eerste 6 weken en bij voorkeur 9 weken kan vakantie voor maximaal 2 weken worden besproken

De opleiding wordt volledig digitaal gegeven. De opleiding start op 5-8-2024.

Met samenwerken kom je verder

Je maakt deel uit van ons klantenserviceteam, houdt van bellen en begrijpt hoe belangrijk het is om op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur telefonisch bereikbaar te zijn voor ondernemers. Daarnaast benader je ondernemers ook via online aanvragen, e-mail en terugbelverzoeken, en in de toekomst ook via messaging.

Hybride werken | Thuiswerken

Je werkt op de afdeling Klantenservice Onboarding Bedrijven. Wij werken hybride, wat betekent dat je de vrijheid hebt om te kiezen voor thuiswerken of werken op kantoor. Wel ben je in ieder geval één keer per maand fysiek aanwezig op een klantenservice locatie voor een samenwerkdag in Amsterdam, Rotterdam, Heerenveen, Zwolle of Eindhoven.

Collega aan het woord

''Iedere klant is anders, neemt andere risico's mee en dat maakt ieder gesprek zo interessant. Stilzitten? Dat kennen wij niet. Ik krijg de ruimte om iedere dag te reflecteren, mee te denken over het verbeteren van processen en kennis en ervaring uit te wisselen met collega's. Dat geeft energie!'' Ellen, Specialist Klantenservice Onboarding.

Kom jij ons team versterken? Solliciteer dan nu en help ondernemers succesvol van start te gaan bij de bank!

Functie-eisen
  • Jij bent in het bezit van min. HBO- of WO-diploma
  • Wft Basis 
Arbeidsvoorwaarden

Naast een arbeidsovereenkomst bij Yacht bieden wij goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden:

  • Je ontvangt een bruto maandsalaris tussen €2750 en €3250 o.b.v. 36 uur
  • Je ontvangt een dertiende maand die maandelijks naar rato wordt uitgekeerd
  • Je hebt een werkweek van 36 uur (32 is bespreekbaar)
  • Voor het reizen met het OV en auto ontvang je een reiskostenvergoeding
  • Hybride werken: als je vanuit huis werkt ontvang je een thuiswerkvergoeding
  • € 750 om jouw thuiswerkplek in te richten (bij onbepaalde tijd)
  • Je ontvangt 8,33% vakantiegeld over jouw bruto jaarsalaris
  • Elk volledig kalenderjaar bouw je 5 weken vakantie op
  • Je neemt deel aan diverse (bonus)regelingen, zoals referral bonus van max € 1.500 
  • Toegang tot de Yacht Academy en Good Habits: meer dan 200 opleidingen
  • Ben je 21 jaar of ouder dan neem je deel in onze pensioenregeling

Bij ons kun je profiteren van een groot netwerk en is er ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën. Daar staan we altijd voor open, of je nu een week, maand of een jaar bij ons werkt, jouw input wordt gewaardeerd.

 

 



Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3250 – 3250
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Specialist Klantenservice Onboarding Bedrijven Yacht 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures