Ben jij op zoek naar een baan waarbij geen dag hetzelfde is en heb jij een talent voor plannen en organiseren? Kun je snel schakelen, werk je nauwkeurig en heb je ervaring met mutatie- en service-onderhoud? Dan ben ik op zoek naar jou!
Als werkorganisator Servicedesk ben je verantwoordelijk voor het hele proces en fungeer je als schakel tussen opdrachtgevers, vaklieden en bewoners. De projecten bevinden zich voornamelijk in en rond Rotterdam.
Jouw taken omvatten onder andere:
Klinkt dit interessant? Reageer op de vacature of bel mij even om de mogelijkheden te bespreken!
Functie: | Servicedeskmedewerker, Werkorganisator |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.