Vacature Administratief Medewerk(st)er

Administratief Medewerk(st)er in Oud-Beijerland

Administratief medewerk(st)er

Minimaal 16 uur per week

Wie zijn wij?
Wij zijn een kleinschalige organisatie in de regio Drechtsteden en Hoeksche Waard en richten ons met name op de ambulante Gespecialiseerde GGZ. Onze multidisciplinaire teams werken met zowel kinderen en jongeren als volwassenen en ouderen. Wij krijgen dan ook te maken met een grote variatie aan problematiek en vraagstellingen. Wij werken vanuit twee locaties, Heinenoord en Papendrecht, welke beiden goed bereikbaar zijn met zowel auto als bus.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar versterking van ons ondersteunende, administratieve team voor minimaal 16 uur per week, bij voorkeur op beide locaties. Hierbij zoeken wij vooral iemand die op de vrijdag beschikbaar is. Onze werkdagen zijn van 08.00 tot 16.30 uur.

Wat ga je doen?
In het ondersteunen van de behandelaars komt veel kijken en is geen dag hetzelfde. Er is dan ook een grote variatie aan werkzaamheden die verricht moeten worden. Werkzaamheden kunnen bijvoorbeeld bestaan uit het beantwoorden van telefoon en e-mail, het plannen van afspraken en andere administratieve zaken. Daarnaast faciliteer je andere collega's indien nodig.

Wat kun jij bieden?


  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal
  • Je beschikt bij voorkeur over HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een proactieve houding en steekt je handen graag uit de mouwen
  • Je bent flexibel en denkt graag in oplossingen
  • Je hebt oog voor representativiteit
  • Je bent integer en kunt omgaan met privacy
  • Een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)

Wat bieden wij?


  • Een afwisselende functie
  • Samenwerking in een team met enthousiaste collega's
  • Een inspirerende werkomgeving met korte lijnen
  • Salaris conform CAO GGZ en werkervaring, schaal 35

Interesse?
Heb je vragen of wil je solliciteren, dan kun je mailen naar , t.a.v. mevr. . Wij adviseren om beveiligd te mailen. Wij ontvangen je reactie graag uiterlijk vrijdag 8 maart 2024 om 12.00 uur. De kennismakingsgesprekken zullen plaatsvinden op vrijdag 15 maart en dinsdag 19 maart .


Bereikbaarheid
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 10.00 uur. Buiten kantooruren of bij spoedgevallen verzoeken wij u contact op te nemen met de huisarts.

Contact opnemen



Functie:administratief medewerkster
Startdatum:24-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:16 – 16

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PSY Drechtsteden via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Administratief Medewerk(st)er PSY Drechtsteden 24-02-2024

Bekijk ook andere vacatures