Vacature HR Backoffice Employee

HR Backoffice Employee in Rotterdam-Albrandswaard

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een gedreven en nauwkeurige professional om het HR-team van de opdrachtgever te versterken als HR Backoffice Medewerker. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het verlenen van administratieve ondersteuning aan de HR-afdeling. Ook het waarborgen van een vlotte werking van HR-processen hoort bij je verantwoordelijkheden. Je wordt onderdeel van een gemotiveerd team. Het team bestaat uit (5) HR Backoffice medewerkers en (7) HR Advisors. In deze rol rapporteer je aan de HR Manager Payroll & Admin.

wat bieden wij jou
  • Een goede werkgever
  • Informele werksfeer
  • Diverse werkzaamheden
  • Een goed salaris!
wie ben jij

Ben jij een zelfstandige en proactieve HR Backoffice Medewerker met oog voor detail en sterke organisatorische vaardigheden? Wij zoeken iemand met ervaring in HR-systemen, bij voorkeur in een HR-administratieve rol. Solliciteer nu voor deze positie en draag bij aan het succesvolle HR-team van de opdrachtgever!

  • Mogelijkheid om vertrouwelijke informatie vertrouwelijk te behandelen
  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding in de richting van HRM of een vergelijkbare studie
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen HR
  • Bekendheid met HR-processen en regelgeving
  • Vaardigheid in MS Office-toepassingen
  • Ervaring met het gebruik van HR-informatiesystemen en/of tijdsregistratiesystemen is een pré
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van HR
wat ga je doen

Je takenpakket zal onder andere bestaan uit het ondersteunen bij het wervings- en onboardingproces. Dit betekend het plaatsen van vacatures, het plannen van sollicitatiegesprekken en het opstellen van arbeidsovereenkomsten. Daarnaast het onderhouden van personeelsdossiers en waarborgen van gegevensnauwkeurigheid in de HR-systemen.

  • Voorbereiden HR-rapporten en ondersteunen bij gegevensanalyse
  • Assisteren bij organisatie van trainingsprogramma's en medewerkersontwikkelingsinitiatieven
  • Bijdragen aan salarisadministratie voor tijdige en nauwkeurige verwerking
  • Afhandelen van vragen van medewerkers
  • Up-to-date blijven met HR-beleid en regelgeving voor naleving
waar ga je werken

Word lid van het team bij een toonaangevend bedrijf met uitstekende arbeidsomstandigheden en een aangename werkomgeving. Hier krijg je de kans om je professioneel te ontwikkelen in een stimulerende atmosfeer, terwijl je bijdraagt aan het succes van ons dynamische en innovatieve bedrijf. Solliciteer nu en maak deel uit van een positieve en groeiende werkplek.

  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Fijne werkomgeving
sollicitatie

Interesse? Druk dan op de solliciteerknop en schrijf een pakkende motivatie waarom jij denkt dat dit jouw nieuwe baan is!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:hr-adviseur
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3479 – 3479
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via elicia.marques@nl.randstad.com of 06 57 01 56 28. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. HR Backoffice Employee Randstad 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures