Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Oud-Beijerland

Financieel administratief medewerker

Contracturen

Werken in de Hoeksche Waard!

Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega's die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!

Waar kom je te werken?

Als financieel administratief medewerker werk je binnen het team financiële administratie wat zorg draagt voor de algemene financiële administratie en het administratief verwerken van de jaarrekening en begroting. Het team werkt nauw samen met het team financieel advies, wat verantwoordelijk is voor het concern breed financiële beleid, fiscale adviezen, treasury en financiële adviezen voor teams in de organisatie. Het totale team bestaat uit 30 medewerkers, evenredig verdeeld over beide teams. Als financieel administratief medewerker verzorg je één of enkele administraties zoals crediteuren-, debiteuren- en objectenadministraties. Daarnaast verzorg je administratieve werkzaamheden op het gebied van facturering, heffing en invordering. Je stelt ook overzichten, onderdelen van rapportages en verantwoordingsdocumenten op en rappelleert over tijdigheid en wijze van aanlevering.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken, controleren en goedkeuren van crediteuren en debiteuren en het maken van verkoopnota's;
  • Je boekt en registreert inkoopfacturen en voert ook de eindcontrole uit;
  • Je staat (interne) klanten/collega's telefonisch te woord bij vragen en biedt hulp;
  • Je verzorgt btw-aangifte/bcf-aangifte;
  • Je leest je in en verwerkt boekingen van sub administraties/tussenrekeningen (K2Begraven/K2Betalen/Squit/Pims/ISAH);
  • Je bent ondersteunend in de jaarrekening en bij de interne controle.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde mbo opleiding, bij voorkeur richting Bedrijfsadministratie;
  • Je hebt een paar jaar werkervaring in een vergelijkbare rol, binnen een overheidsorganisatie is een pre;
  • Je hebt kennis en ervaring met een financiële administratie;
  • Je bent ontzettend enthousiast om bij ons aan de slag te gaan als financieel administratief medewerker! Je hebt een resultaat- en klantgerichte instelling aangevuld met een sterk analytisch vermogen. Je werkt met cijfers, dus je weet dat het belangrijk is om nauwkeurig te zijn. Je kan duidelijk communiceren en uitleggen en weet waarover je praat. Je bent een leuke collega en bent ook digitaal- en systeemvaardig (MS365/Teams/Key2F).

Waarom kies je voor ons?

We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris dat minimaal € 2666,00 en maximaal € 3784,00 (schaal 7, HR21 medewerker bedrijfsvoering IV) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek en uitzicht op een vast dienstverband na 1 jaar;
  • Een informele sfeer met sociale en gedreven collega's die samenwerken belangrijk vinden;
  • Een intern opleidingsaanbod (Hoeksche Campus) met diverse trainingen & opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioen bij het ABP, reiskosten- en/of thuiswerkvergoeding, mobiele telefoon, laptop en een Individueel Keuzebudget (IKB). In dit budget zit je vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Je kunt dit budget uit laten betalen wanneer jij dat wilt, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een externe opleiding voor jouw persoonlijke ontwikkeling.


Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:16-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2545 – 3612
Uren per week:24 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Hoeksche Waard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Financieel Administratief Medewerker Gemeente Hoeksche Waard 16-01-2024

Bekijk ook andere vacatures