Vacature HR en Management Officer

HR en Management Officer in Oud-Beijerland

Functieomschrijving

Jij neemt een ander graag werk uit handen en je bent graag met verschillende taken tegelijkertijd bezig. Dit kunnen secretariele taken zijn, hr taken, organisatie van evenementen of administratieve zaken. Je bent op zoek naar een functie voor minimaal 3 maanden, wellicht langer of zelfs voor vast.

Je kunt aan de slag in een uitdagende en stimulerende werkomgeving waar jouw inzet en creativiteit wordt gewaardeerd.

wat bieden wij jou
  • Zeer afwisselende functie
  • Hoeksche Waard: Oud-Beijerland
  • Baan voor 24 of 32 uur per week
wie ben jij

Jij past in een dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde is. Jij ondersteunt en ontlast en haalt daar veel voldoening uit. Je hebt een groot probleemoplossend vermogen. Bij voorkeur heb je ervaring in een soortgelijke rol.

  • Je functioneert op MBO/HBO niveau
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Ervaring in een technische branche is een pré
  • Stressbestendig
  • Beheersing van MS-officepakketten
  • Kennis van HR gerelateerde taken verkregen door werkervaring of cursussen
wat ga je doen

Jouw werkzaamheden bestaan zowel uit HR taken als meer office gerichte taken:

  • Agendabeheer:Jij plant de afspraken in en weet precies wie waar wanneer moet zijn.
  • Organiseren van zakenreizen: route uitstippelen, vliegtickets en hotelaccommodatie boeken.
  • Administratieve taken: alle post, screenen van binnenkomende e-mailberichten en daar waar mogelijk zelfstandig afhandelen. Correspondentie afhandelen in het Nederlands en Engels (informeel en zakelijk)
  • Organiseren van vergaderingen, evenementen en andere activiteiten
  • Verzorgen van rapportages (oa Co2)
  • Beheer van de verzekeringsportefeuille (schade en employee benefits)·
  • HR-ondersteunende taken: verzuimadministratie, verwerking van de maandelijkse salarismutaties, mentale gezondheidsrapportages, maken van contracten etc.
  • Coordineren van sollicitatieprocedures  maar ook het bijhouden van veranderingen in de cao of in wet- en regelgeving rondom personeelszaken en deze veranderingen implementeren in personeelsbeleid
waar ga je werken

Je gaat aan de slag bij een technische groothandel. Zij leveren internationaal en hebben 3 vestigingen. Het bedrijf is onderdeel van een groep.

  • Een afwisselende baan
  • Werken in een organisatie met een open en informele werksfeer.
  • Er gebeurt veel in de organisatie
  • Wekelijks fruit van de zaak
sollicitatie

Interesse in deze baan? Leuk! Solliciteer dan snel via de button of neem telefonisch contact met ons op. We gaan het gesprek met je aan en kijken gelijk of dit de juiste baan is voor jou! Heb je nog vragen, bel ons dan op 0186 60 66 30 of stuur ons een WhatsApp bericht op datzelfde nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:personal assistant
Startdatum:12-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via randstad.hoekschewaard@nl.randstad.com of 0186 606 630. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. HR en Management Officer Randstad 12-02-2024

Bekijk ook andere vacatures