Vacature Logistiek administratief medewerker

Logistiek administratief medewerker in Oud-Beijerland

Ben je op zoek naar een frisse uitdaging? Heb je kennis van logistiek? Woon jij in de buurt van Oud-Beijerland? Dan is dit de vacature voor jou!

wat bieden wij jou
  • Salaris rond de € 2500 bruto
  • Sociale en hardwerkende collega's
  • Leuke activiteiten & team uitjes
  • 27 verlofdagen op basis van een fulltime
  • Winstdelingsregeling, ook jij profiteert mee!
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
wie ben jij

Als logistiek administratief medewerker is computervaardigheid onmisbaar. Het bedrijf is momenteel bezig met de invoering van een nieuw ERP-systeem.

  • Je hebt interesse in het ontdekken van nieuwe systemen en processen.
  • Je hebt Mbo-werk- en denkniveau en relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent bekent met Microsoft Office, vooral Excel.
  • Je bezit kennis van logistieke en administratieve processen.
wat ga je doen

Je gaat aan de slag in een klein team op het bedrijfsbureau met onder andere kwaliteitscontrole en voorraadbeheer. Jouw taken zijn:

  • Je voert tests uit om te controleren of aan de specificaties is voldaan. Je hebt hiervoor ook contact met de afdelingen inkoop en verkoop.
  • Je zorgt ervoor dat de voorraad op orde is door onder andere tellingen uit te voeren. Als de voorraad niet klopt, onderzoek je de oorzaak.
  • Je handelt interne en externe logistieke klachten af, zoals verkeerde of beschadigde leveringen of onjuiste stapeling van producten/dozen.
  • Je onderzoekt de redenen voor retourzendingen van artikelen om toekomstige incidenten te voorkomen en doet verbetervoorstellen.
  • Je registreert kwaliteitscontroles om een overzicht te hebben van de kwaliteit van binnengekomen producten en de gevolgde processen. Je stelt rapportages op van de registraties en bespreekt deze met de Logistiek Manager.
waar ga je werken

Een bedrijf met meerdere vestigingen in Nederland met het hoofdkantoor in Oud-Beijerland

  • Gezellige en hardwerkende collega’s;
  • 27 verlofdagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Winstdelingsregeling, ook jij profiteert ervan als er goede resultaten worden behaald;
  • Pensioenregeling
  • Korting op het volledige  assortiment
  • Leuke activiteiten zoals een bootcamp op locatie, een jaarlijks teamuitje
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel om de week mee af te sluiten.
sollicitatie

Interesse in deze baan? Leuk! Solliciteer dan snel via de button of neem telefonisch contact met ons op. We gaan het gesprek met je aan en kijken gelijk of dit de juiste baan is voor jou! Heb je nog vragen, bel ons dan op 0186 60 66 30 of stuur ons een WhatsApp bericht op datzelfde nummer.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Logistiek administratief medewerker, Hoofd magazijn
Startdatum:01-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via randstad.hoekschewaard@nl.randstad.com of 0186 606 630. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Logistiek administratief medewerker Randstad 01-01-2024

Bekijk ook andere vacatures