Vacature Medewerker Frontoffice Burgerzaken

Medewerker Frontoffice Burgerzaken in Oud-Beijerland

Medewerker frontoffice Burgerzaken

Contracturen

Werken in de Hoeksche Waard!

Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor bijna 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega's die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!

Waar kom je te werken?

Jij bent als frontoffice medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Als medewerker frontoffice werk je binnen het team Frontoffice (20 medewerkers) dat bestaat uit medewerkers receptie/snelbalie en medewerkers frontoffice. Het team verzorgt de dienstverlening aan inwoners en ondernemers. Als medewerker frontoffice heb je (fysiek) klantcontact, verstrek je (burgerzaken) producten, behandel je digitale aanvragen en beantwoord je telefonische vragen. Team Frontoffice werkt samen met team Publiekszaken en heeft een belangrijke rol in de frontoffice op de zes servicepunten, verspreid in de Hoeksche Waard. Samen met de organisatie staan wij voor een optimale dienstverlening en geven wij met ons hart invulling aan de principes: persoonlijk, dichtbij en gastvrij.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks klantcontact met inwoners, organisaties en ondernemers;
  • Je verstrekt (burgerzaken) producten en diensten op de 6 servicepunten in de Hoeksche Waard;
  • Je beoordeelt en behandelt digitale aanvragen en zorgt voor de administratieve afhandeling in de backoffice;
  • Je bent onderdeel van het inwonersloket; een loket nog in ontwikkeling waar inwoners hun vragen kunnen stellen. Dit kan een vraag zijn over vergunningen of problemen met schulden, maar bijvoorbeeld ook een vraag over WMO of een uitkering;
  • Je beantwoordt (telefonische) vragen van inwoners, organisaties en ondernemers; jouw vakkennis is up-to-date!

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een mbo diploma en hebt ervaring in een dienstverlenende/hospitality functie waarin je gewend bent het visitekaartje te zijn en hier ook blij van wordt;
  • Recente kennis en ervaring in het vakgebied publiekszaken is een must, zodat jij gelijk aan de slag kan en het antwoord weet op vele vragen van inwoners en het verstrekken van burgerzakenproducten;
  • Gastvrijheid zit bij jou in je bloed en je bent niet verlegen, maar juist pro actief. Je bent empathisch, houdt graag meerdere ballen tegelijk in de lucht en krijgt alleen stress van een lege ontvangstruimte. Je bent klantvriendelijk, flexibel, daadkrachtig en enthousiast! Je haalt plezier uit klantcontact en straalt dit ook uit;
  • Ervaring met BRP-applicatie Portaal/Key2burgerzaken (Centric) en zaaksysteem (Join) is een pre;
  • Je beschikt over eigen vervoer, omdat je tussen de 6 verschillende servicepunten binnen de Hoeksche Waard reist.

Waarom kies je voor ons?

We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris dat minimaal € 2545,00 en maximaal € 3612,00 (schaal 7, HR21 medewerker publiek II) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek en uitzicht op een vast dienstverband na 1 jaar;
  • Een informele sfeer met sociale en gedreven collega's die samenwerken belangrijk vinden;
  • Een intern opleidingsaanbod (Hoeksche Campus) met diverse trainingen & opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioen bij het ABP, reiskostenvergoeding en/of thuiswerkvergoeding, mobiele telefoon, laptop en een Individueel Keuzebudget (IKB). Hierin zit je vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Je kunt dit budget uit laten betalen wanneer jij dat wilt, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een externe opleiding voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Herken jij jezelf in deze functie? Reageer dan snel en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

Vragen?

Neem dan contact op met de Hoeksche Campus, telefoonnummer .



Functie:medewerker burgerzaken frontoffice
Startdatum:12-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2545 – 3612
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Hoeksche Waard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Medewerker Frontoffice Burgerzaken Gemeente Hoeksche Waard 12-12-2023

Bekijk ook andere vacatures