Medewerker frontoffice Burgerzaken
Contracturen
Werken in de Hoeksche Waard!
Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor bijna 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega's die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!
Waar kom je te werken?
Jij bent als frontoffice medewerker hét visitekaartje van onze gemeente. Als medewerker frontoffice werk je binnen het team Frontoffice (20 medewerkers) dat bestaat uit medewerkers receptie/snelbalie en medewerkers frontoffice. Het team verzorgt de dienstverlening aan inwoners en ondernemers. Als medewerker frontoffice heb je (fysiek) klantcontact, verstrek je (burgerzaken) producten, behandel je digitale aanvragen en beantwoord je telefonische vragen. Team Frontoffice werkt samen met team Publiekszaken en heeft een belangrijke rol in de frontoffice op de zes servicepunten, verspreid in de Hoeksche Waard. Samen met de organisatie staan wij voor een optimale dienstverlening en geven wij met ons hart invulling aan de principes: persoonlijk, dichtbij en gastvrij.
Wat ga je doen?
Wie ben jij?
Waarom kies je voor ons?
We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:
Herken jij jezelf in deze functie? Reageer dan snel en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!
Vragen?
Neem dan contact op met de Hoeksche Campus, telefoonnummer .
Functie: | medewerker burgerzaken frontoffice |
Startdatum: | 12-12-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2545 – 3612 |
Uren per week: | 32 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Hoeksche Waard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.