Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.
Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?
De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.
Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.
Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's
Medewerker HR Administratie
Heb jij een passie voor HR en ben je administratief sterk? Ben jij graag de spin in het HR web en fungeer jij uitstekend als vraagbaak voor je collega's? Lees dan snel verder!
32 tot 40 uur per week
€ 2.600,00 - € 3.300,00 per maand
Medewerker HR Administratie
32 tot 40 uur per week
€ 2.600,00 - € 3.300,00 per maand
Functieomschrijving
Het HR Service Center verzorgt de personeelsadministratie voor heel Trigion. We werken hard om alle 6.000 medewerkers van dienst te kunnen zijn.
Als Medewerker HR-Administratie bij Trigion ben je verantwoordelijk voor het effectief, efficiënt en dienstverlenend verrichten van administratieve HR werkzaamheden voor klantmanagers, teamleiders en medewerkers uit de verschillende regio's. De combinatie van werken op ons hoofdkantoor in Schiedam en thuis is bespreekbaar.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:
Tot slot fungeer je als vraagbaak voor klantmanagers, teamleiders en medewerkers betreffende HR vraagstukken. Wanneer een HR vraagstuk niet door jou beantwoord kan worden, weet je bij welke collega je terecht kan.
Wat je krijgt
Bij Trigion kom je je terecht in een dynamische en groeiende organisatie in een aantrekkelijke functie. Je vindt bij ons een warme, informele werksfeer met tal van (doorgroei-) mogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling.
Verder bieden wij jou:
Wie je bent
Je bent sociaal en een echte teamplayer. Je neemt graag het initiatief en beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Ook weet je goed prioriteiten te stellen.
Verder beschik je over:
· een afgerond hbo diploma bij voorkeur in de richting van Human Resource Management;
· minimaal 2 jaar werkervaring op een HR-afdeling;
· kennis van de cao Particuliere Beveiliging is een pre.
Corporate recruiter
Ik kom graag met je in contact.
€ 3.600,00 - € 4.600,00 per maand
Functie: | administratief medewerker hr |
Startdatum: | 01-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2600 – 3300 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Poortugaalkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Poortugaal via Poortugaalkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Poortugaalkrant.nl.
© Poortugaalkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.