Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Rotterdam

Functieomschrijving

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van urenstaten van medewerkers. Daarnaast verzorg je alle benodigde gegevens voor de salarisadministratie, zodat de loonbetaling vlekkeloos verloopt. Je draagt zorg voor een georganiseerd dossierbeheer van medewerkers en fungeert als aanspreekpunt bij vragen en tijdens bijvoorbeeld sollicitatiegesprekken. Ben jij degene die zij zoeken?

wat bieden wij jou
  • Een fijne en informele werkomgeving
  • 24 uur per week
  • De Rotterdamse haven
  • Dynamische werkomgeving
wie ben jij

De opdrachtgever is opzoek naar een energieke en doortastende persoonlijkheid die zelfstandig kan werken en communicatief sterk is op alle niveaus. Je staat je “mannetje” in gesprekken met de kandidaten. Daarnaast ben je proactief en flexibel ingestelden en heb je een gezonde dosis humor.

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Kennis en ervaring met Microsoft Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent dinsdag, woensdag en vrijdag beschikbaar
wat ga je doen

Als Administratief Medewerker houdt je je bezig met diverse taken. Jij vind het fijn om je bezig te houden met van alles en nogwat en houdt goed het overzicht. Het is belangrijk dat je:

  • Secuur te werk gaat
  • De (salaris)administratie in orde maakt
  • De urenstaten van de medewerkers verwerkt
  • Nauw contact houdt met de medewerkers
  • Dossiers van de medewerkers op orde houdt
  • Sollicitatiegesprekken voert
  • Het aanspreekpunt bent bij vragen
waar ga je werken

De opdrachtgever biedt een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving. Je komt in dienst bij de administratieve afdeling van de uitzendbureau van de opdrachtgever. De standplaats is de Waalhaven in Heijplaat. Het betreft een jaarcontract voor 24 uur per week (dinsdag, woensdag en vrijdag) in een parttime dienstverband.

  • Fijne werkomgeving
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Reiskostenvergoeding
  • No-nonsens mentaliteit
  • Leuke collega's met een goeie dosis humor
sollicitatie

Interesse? Solliciteer dan snel en schrijf een pakkende motivatie waarom jij denkt dat dit jouw nieuwe baan is!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:19-02-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2700 – 2700
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via elicia.marques@nl.randstad.com of 010-2030836 - 06-57015628. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Administratief medewerker Randstad 19-02-2024

Bekijk ook andere vacatures