Vacature Back Office Medewerker

Back Office Medewerker in Rotterdam

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Back Office Medewerker om ons team te versterken.

Als Back Office Medewerker ben je verantwoordelijk voor een optimale administratie. Het is jouw verantwoordelijkheid om klantorders nauwgezet op te volgen, de juiste contracten en documentatie te waarborgen, bonnen te verwerken en andere administratieve taken uit te voeren. Je signaleert knelpunten en in het geval van afwijkingen zorg je tijdig voor een passende oplossing.

Je hoofdtaken zijn:

  • Het opvolgen van klantorders en zorgdragen voor de juiste contracten en documentatie en de facturatie;
  • Het afhandelen, inplannen en bewaken van de voertuigadministratie van het RDW (ter naam stellen, beheren bedrijfsvoorraad);
  • Het aan- en afmeldingen van voertuigen voor de verzekering;
  • Het opvolgen van achterstallige betalingen
  • Het plaatsen van inkooporders bij onze leveranciers;
  • Het bewaken van levertijden en hierop reclameren;
  • Het verwerken van werkbonnen in het ERP-systeem;
  • Het fungeren als aanspreekpunt van klanten.

Wat heb je nodig voor deze baan?

  • Je beschikt over een minimaal afgeronde MBO-opleiding;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding;
  • Je beheerst Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Je hebt een georganiseerde en gestructureerde werkwijze;
  • Je beschikt over goede computervaardigheden;
  • Ervaring met werken in een ERP-systeem is een pré.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitdagende functie waarin er voldoende ruimte is om jouw kwaliteiten volledig te benutten en jezelf te ontwikkelen;
  • Een werkomgeving binnen een familiebedrijf met oog voor jou als persoon;
  • Een salaris perfect afgestemd op wie je bent en wat je kunt;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Jouw werkomgeving

Binnen ons bedrijf zijn 15 mensen werkzaam, waarvan het merendeel werkt in de werkplaats. De onderlinge betrokkenheid is groot en er heerst een mentaliteit van “samen de schouders eronder”. Periodiek wordt in alle openheid de voortgang en ontwikkelingen binnen het bedrijf besproken.

Jiannis Trailer Services B.V. is gespecialiseerd in het repareren, verhuren en verkopen van trailers & chassis. We zijn gevestigd in een modern bedrijfspand met een zeer ruime en goed ingerichte garage aan de Waalhaven van Rotterdam. Jiannis is gestart in 1985 en maakt sinds 2021 deel uit van de Vlastuin bedrijven, die hun hoofdvestiging hebben in Kesteren.



Functie:Back Office Medewerker
Startdatum:09-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Jiannis Trailer Services via hr.vbl@vlastuin.nl of 104951055. Of bezoek hun website https://www.jiannis.eu/.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Back Office Medewerker Jiannis Trailer Services 09-02-2024

Bekijk ook andere vacatures