Vacature Administratief Medewerker Uitkeringsadministratie

Administratief Medewerker Uitkeringsadministratie in Oud-Beijerland

Administratief medewerker uitkeringsadministratie

Contracturen

Werken in de Hoeksche Waard!

Werken voor de Hoeksche Waard betekent werken in een unieke streek, waarbij jij het verschil kan maken voor 90.000 inwoners. Bij ons telt iedereen en kijken we naar elkaar om. Wij geloven in gelijkwaardigheid en denken in mogelijkheden. Daarom werken we samen aan een inclusieve samenleving, waaraan iedereen meedoet en waarde heeft. Dat doe je samen met 800 collega's die verschillend zijn in karakter, talenten en dromen. Maar met een gedeelde passie voor hun werk. Bij ons krijg je alle ruimte mee te werken aan een gemeentelijke organisatie met eigentijdse uitdagingen die het beste in jou naar boven halen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om volop kansen voor een persoonlijke en professionele ontwikkeling te bieden. Durf jij vanuit verschillende richtingen te kijken en wil je met jouw vakmanschap impact hebben op de ontwikkeling van de Hoeksche Waard? Kom dan werken bij gemeente Hoeksche Waard, want jij maakt het echt!

Waar kom je te werken?

Het team Inkomen kent zo'n 12 klantmanagers, 2 administratief medewerkers, 3 medewerkers uitkeringsadministratie, een adviseur uitvoering en een teammanager. Je werklocatie is Oud-Beijerland, maar deels thuiswerken kan ook. De sfeer in ons team is informeel.

Omdat je als administratief medewerker uitkeringsadministratie een belangrijke bijdrage levert aan de bestaanszekerheid van onze inwoners, willen we graag dat je ervaring hebt in een vergelijkbare functie bij een gemeentelijke uitkeringsadministratie of een gedegen financiële achtergrond hebt die een goede invulling van deze functie mogelijk maakt.

Wat ga je doen?

Je kerntaak is het ondersteunen van klantmanagers en uitvoering geven aan de participatiewet, IOAW-uitkering en het minimabeleid. Oftewel:

  • Je verwerkt beslissingen van klantmanagers in het systeem;
  • Je controleert inkomstenverklaringen van klanten en berekent de inkomsten;
  • Je verwerkt beslagleggingen op uitkeringen;
  • Je maakt nieuwe uitkeringsdossiers aan en muteert deze;
  • Je berekent terugvorderingen;
  • Je verzorgt incidentele en periodieke betalingen;
  • Je ondersteunt bij het opstellen van het jaarwerk;
  • Onderzoek naar rechtmatigheid toekenning collectieve zorgverzekering (maandelijkse controle en uitgebreide inkomenscheck 2x per jaar).

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde mbo of mbo+ opleiding, bij voorkeur sociaal of financieel;
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met de gemeentelijke uitkeringsadministratie of je hebt ervaring met financiën bij een gemeente;
  • Je bent vaardig met Office 365; ervaring met de applicatie Suite is een pre;
  • Je bent gericht op samenwerking en je herkent jezelf in onze drie kernwaarden: persoonlijk, vakmanschap en durf;
  • Indien nodig ben je bereid een opleiding/training te volgen.

Waarom kies je voor ons?

We gaan uit van eigen verantwoordelijkheid en bieden je veel ruimte om initiatieven te nemen. Onze drie kernwaarden persoonlijk, vakmanschap en durf zeggen iets over het karakter, de ambities en successen die we vieren bij gemeente Hoeksche Waard. Je werkt in een organisatie die constant in ontwikkeling is. Daarnaast bieden we je de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris dat minimaal € 2295,00 en maximaal € 3323,00 (schaal 6, HR21 medewerker Bedrijfsvoering IV) bruto per maand bedraagt bij een 36-urige werkweek en uitzicht op een vast dienstverband na 1 jaar;
  • Een informele sfeer met sociale en gedreven collega's die samenwerken belangrijk vinden;
  • Een intern opleidingsaanbod (Hoeksche Campus) met diverse trainingen & opleidingen die bijdragen aan jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioen bij het ABP, reiskosten- en telefoonvergoeding, laptop en een Individueel Keuzebudget (IKB). Je kunt dit budget uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of natuurlijk om in te zetten voor een opleiding voor jouw persoonlijke ontwikkeling.


Functie:administratief medewerker uitkeringsadministratie
Startdatum:26-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2295 – 3323
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Hoeksche Waard via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Administratief Medewerker Uitkeringsadministratie Gemeente Hoeksche Waard 26-12-2023

Bekijk ook andere vacatures