Vacature Binnendienstmedewerker

Binnendienstmedewerker in Oud-Beijerland

Bedrijfsomschrijving

Al meer dan 10 jaar verhuurt onze opdrachtgever safaritenten en heeft zich ontwikkeld tot een van de grootste glampingbedrijven in Nederland, met ruim 1000 accommodaties in meer dan tien verschillende landen. Glamping, ook bekend als 'glamorous camping', is de snelst groeiende vorm van kant-en-klaar kamperen en geniet toenemende populariteit.

Functieomschrijving

Bij dit bedrijf willen ze de komende periode groeien op de internationale markt. Als binnendienstmedewerker krijg je bij onze opdrachtgever een afwisselende baan. Je komt te werken in een team van ongeveer tien collega's die samen verantwoordelijk zijn voor marketing, reserveringen en verkoop. Je houdt het voor jouw aangewezen deel van de website up-to-date en ondersteunt de verkoopafdeling met het opstellen van offertes en het benaderen van klanten. Je bent verantwoordelijk voor de website van dit bedrijf, vertaalt teksten voor nieuwe locaties en denkt mee over marketing voor internationale klanten om meer boekingen te genereren. Daarnaast heb je regelmatig contact met internationale consumenten die een tent willen boeken, beantwoord je Duits of Franse e-mails en telefoontjes, adviseer je klanten over hun vakantie en boek je reserveringen.

Functie-eisen
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse  taal in woord en geschrift;  
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Duitse of Franse taal in woord en geschrift;
  • Verder ben je enthousiast, gemotiveerd, en wil je meedenken om onze organisatie beter te maken;
  • Voor een groot gedeelte is dit een 9 tot 5 baan maar in het kampeerseizoen zijn wij ook ’s avonds en in het weekend bereikbaar voor onze klanten en campings. Je bent bereid om 26 weken per jaar (april t/m september), 6 avonden en 2 weekenddagen per maand vanuit huis te werken. 
Arbeidsvoorwaarden
  • Een goed salaris op basis van jouw kennis en ervaring; 
  • Direct op contract bij de opdrachtgever; 
  • Een afwisselende functie;
  • Zowel fulltime als parttime mogelijk (minimaal 24 uur per week)
  • Je werkt de meeste dagen op kantoor en af en toe vanuit huis;
  • Je komt te werken in een leuk team waarbij veel ruimte is voor gezelligheid. Je krijgt directe begeleiding van ervaren collega’s die jou helpen nieuwe dingen te leren en je weg te vinden binnen onze organisatie.


Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:Lagere school
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via n.heinze@werk.olympia.nl of Nino Heinze. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Binnendienstmedewerker Olympia 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures