Vacature Allround Sales Support Medewerker

Allround Sales Support Medewerker in Oud-Beijerland

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever in Oud-Beijerland is gespecialiseerd in buizen, flenzen, fittingen en accessoires die zij leveren aan verschillende bedrijven uit de scheepsbouw, de chemische en petrochemische industrie, de olie- en gassector, energievoorziening en engineering. Zij staan bekent om hun hoge productkwaliteit, efficiënte logistiek en service op maat.

Van origine is het een Duits bedrijf en hebben zij hun allereerste vestiging in Nederland, in Oud-Beijerland. Vanwege de ambitieuze plannen is deze onderneming op zoek naar versterking binnen hun salesteam en hoopt jou snel te verwelkomen!

Functieomschrijving

Als Sales Support medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve/commerciële werkzaamheden in de breedste zin. Zo ben je niet alleen bezig met het verwerken van klantorders maar heb je ook veel contact op nationaal en internationaal niveau. Het is een zeer uitdagende functie waarbij de uren flexibel zijn. Wanneer je fulltime beschikbaar bent is dat alleen maar mooi meegenomen, minder uren zijn zeker te bespreken!

Beschrijven mensen jou als proactief, secuur en zelfstandig? Wordt dan onderdeel van dit gezellige, hechte team als Sales Support Medewerker in Oud-Beijerland!

Jij gaat nauw samenwerken met de salesmanagers van het bedrijf. Wanneer zij orders boeken zetten zij deze door naar jou. Vanaf dit moment ben jij geheel verantwoordelijk voor het beheren, bewaken en controleren van alle administratieve documenten die bij een verkooporder horen. Hiernaast zal je ook verantwoordelijk zijn voor het contact leggen met bijvoorbeeld transporteurs. Geen dag is dus hetzelfde of saai!

Functie-eisen
  • Ervaring binnen de staalbranche;
  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend en de Engelse taal goed, Duitse taal is een pré;
  • Ervaring in klantorders verwerken is zeker een pluspunt, jij krijgt hier veel energie van!
Arbeidsvoorwaarden
  • Een goed salaris tussen de €2.750,- en €3.800,- bruto o.b.v. 40 uur, afhankelijk van jouw profiel;
  • Bij goed functioneren en een wederzijdse klik op contract bij het bedrijf;
  • Een functie waar je de kans krijgt om mee te groeien met het bedrijf;
  • Een gezellig, leuk en klein team;
  • Flexibiliteit wat betreft werkuren;
  • Een verantwoordelijke, zelfstandige baan bij een internationale organisatie die nog volop in de groei zit!


Functie:commercieel medewerker binnendienst b2b
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3800 – 3800
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via d.podgaietsky@werk.olympia.nl of Danya Podgaietsky. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Poortugaalkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de poortugaalkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Poortugaal
  2. Allround Sales Support Medewerker Olympia 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures